ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA NR 3 I 4 DO TREŚCI SIWZ WRAZ ZE ZMIANĄ TREŚCI SIWZ ORAZ ZMIANĄ TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Wiadomość przeniesiona do archiwum
na dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, jego instalację pod wskazanymi adresami oraz usługę świadczenia przez okres 36 miesięcy stałego dostępu do szerokopasmowego Internetu pod wskazanymi adresami, wraz z dostawą sprzętu wymaganego do realizacji usługi
Do Zamawiającego w dniach 4 i 5 czerwca 2012 r. wpłynęły zapytania nr 3 i 4 dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, jego instalację pod wskazanymi adresami oraz usługę świadczenia przez okres 36 miesięcy stałego dostępu do szerokopasmowego Internetu pod wskazanymi adresami, wraz z dostawą sprzętu wymaganego do realizacji usługi. Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą” udziela odpowiedzi:
ZAPYTANIE NR 3:
Ad. 1. Zamawiający nie posiada we wskazanych lokalizacjach analogowych linii TPSA. Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację zapisu dotyczącego prędkości przesyłu danych. Prędkość transmisji danych musi spełniać wymogi określone w pkt. 3 Załącznika nr 7 do SIWZ
Ad. 2 i 3. Łączna cena brutto oferty winna być sumą 36 miesięcznych rat za usługę dostępu do szerokopasmowego Internetu. Wszelkie inne koszty Wykonawcy, związane np. z instalacją usługi dostępu do Internetu, aktywacją tej usługi czy urządzeniem do świadczenia usługi należy ująć w powyższej cenie świadczenia usługi dostępu do szerokopasmowego Internetu.
Ad. 4 Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów dotyczących warunków płatności.
Ad. 5. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów dotyczących warunków płatności i okresów rozliczeniowych. Zdaniem Zamawiającego zapis ten nie ogranicza konkurencji, a wręcz ułatwia wzajemne rozliczanie się stron.
Ad. 6. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów dotyczących terminów płatności faktur.
Ad. 7. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów dotyczących kar umownych
Ad. 8. Zamawiający nie wyraża zgody na przyjęcie regulaminu Wykonawcy oraz zawarcie poszczególnych umów na formularzach Wykonawcy. Jednocześnie Zamawiający przypomina, iż zgodnie z § 10 ust. 3 wzoru umowy na zadanie nr 2 w sprawach nieuregulowanych umową zastosowanie mają także przepisy innych ustaw.
Ad. 9. Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 12 czerwca 2012 r. do godz. 10:00.
ZAPYTANIE NR 4:
Zamawiający zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z treścią niniejszego pisma.
Mając powyższe na uwadze na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Zamawiający zmienia:
1) w cz. III SIWZ ust. 3, który otrzymuje brzmienie:
„3. Zadanie nr 1 – dostawa sprzętu komputerowego:
1) Dostawa 30 sztuk zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, które zostaną użyczone nieodpłatnie osobom zamieszkałym na terenie miasta Pisz (zwanym dalej Uczestnikami Projektu) przez Zamawiającego, w czasie trwania realizacji projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Pisz” w ramach programu Innowacyjna Gospodarka, Priorytet: 8 Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie: 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion, składających się z jednostki komputera stacjonarnego (stacji roboczej), monitora, myszki, klawiatury komputerowej i listwy zasilającej, wyposażonych w system operacyjny, pakiet biurowy i oprogramowanie antywirusowe. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w tym zakresie zawierają Załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SIWZ” oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5a do SIWZ;
2) Zainstalowanie pod wskazanymi adresami wyszczególnionymi w Załączniku nr 8 do SIWZ, u Uczestników Projektu 30 sztuk zestawów komputerowych wyposażonych w system operacyjny, pakiet biurowy i oprogramowanie antywirusowe (wraz z licencją uprawniającą Zamawiającego do przekazania w formie użyczenia komputerów z oprogramowaniem Uczestnikom Projektu z poszanowaniem praw licencyjnych oraz praw autorskich producenta oprogramowania w przypadku wymogu posiadania tej licencji przez producenta oprogramowania).
3) Zamawiający wymaga by w trakcie instalacji zestawów komputerowych, Wykonawca dokonał na rzecz Uczestników Projektu instruktażu w zakresie podstawowych czynności obsługi dostarczonego zestawu;
4) Zapewnienie doradztwa technicznego, opieki serwisowej i konserwacji sprzętu komputerowego.”
2) w cz. XI w ust. 17 SIWZ pkt 4-6, które otrzymują brzmienie:
„4) cenę brutto za dostawę jednego zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem i instalacją (w złotych);
5) cenę netto za dostawę jednego zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem i instalacją (w złotych);
6) stawkę i wysokość podatku VAT od ceny netto za dostawę jednego zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem i instalacją (w złotych).”
3) wzór oferty na zadanie nr 1 stanowiący załącznik nr 4a do SIWZ, który otrzymuje brzmienie zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszego pisma;
4) wzór oferty na zadanie nr 2 stanowiący załącznik nr 4b do SIWZ, który otrzymuje brzmienie zgodnie z treścią załącznika nr 4 do niniejszego pisma;
5) w § 2 ust. 1 wzoru umowy na zadanie nr 1 stanowiącego załącznik nr 5a do SIWZ, który otrzymuje brzmienie:
„1. Zamawiający powierza Wykonawcy a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie polegające na dostawie i instalacji pod wskazanymi adresami i u wskazanych imiennie osób wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do umowy oraz w Załączniku nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SIWZ”, zamieszkałych na terenie miasta Pisz, zwanych dalej „Uczestnikami Projektu”, 30 szt. zestawów komputerowych składających się z: jednostki komputera stacjonarnego (stacji roboczej), monitora, myszki, klawiatury komputerowej i listwy filtrująco-zasilającej, wyposażonych w system operacyjny, pakiet biurowy i oprogramowanie antywirusowe, zwanych dalej „Zestawami”.”
6) w § 2 ust. 1 wzoru umowy na zadanie nr 2 stanowiącego załącznik nr 5b do SIWZ, który otrzymuje brzmienie:
„1. Zamawiający powierza Wykonawcy a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie polegające na świadczeniu przez okres 36 miesięcy za pomocą łącza przewodowego lub bezprzewodowego lub w technologii bezprzewodowej wykorzystującej sieć transmisyjną operatora komórkowego stałego dostępu do szerokopasmowego Internetu (24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu) dla 30 gospodarstw domowych (zwanych dalej Uczestnikami Projektu) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do umowy oraz w Załączniku nr 8 do SIWZ, wraz z dostawą sprzętu wymaganego do realizacji usługi dostępu do Internetu.”
7) § 5 wzoru umowy na zadanie nr 2 stanowiącego załącznik nr 5b do SIWZ poprzez dodanie po ust. 3, ust. 4 i 5 w brzmieniu:
„4. Wykonawca usunie awarie polegające na braku dostępu Internetu u Uczestników Projektu:
1) w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia, jeżeli awarię zgłoszono w dni powszednie w godzinach 8.00 – 15.00,
2) w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia, jeżeli awarię zgłoszono w dni powszednie w godzinach 15.00 – 8.00 dnia następnego,
3) w ciągu 72 godzin od chwili zgłoszenia, jeżeli awarię zgłoszono w czasie innym niż w wymienionym powyżej.
5. Zgłoszeń awarii dokonywać będą osoby, o których mowa w § 4 ust. 6, osobie upoważnionej przez Wykonawcę wymienionej w § 4 ust. 5.”;
8) w § 7 ust. 2 wzoru umowy na zadanie nr 2 stanowiącego załącznik nr 5b do SIWZ poprzez dodanie po pkt 2, pkt 3 w brzmieniu:
„3) w przypadku nieusunięcia awarii w terminach, o których mowa w § 5 ust. 4 – w wysokości 0,5 % opłaty miesięcznej brutto za świadczenie usługi dostępu do Internetu, za każdy dzień zwłoki.”
9) załącznik nr 6 do SIWZ, który otrzymuje brzmienie zgodnie z treścią załącznika nr 5 do niniejszego pisma;
10) załącznik nr 7 do SIWZ, który otrzymuje brzmienie zgodnie z treścią załącznika nr 6 do niniejszego pisma.
Jednocześnie na podstawie art. 12a ust. 2 ustawy Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert określony w cz. XII SIWZ, który otrzymuje brzmienie:
„XII. Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, pok. nr 40 – w terminie do dnia 12 czerwca 2012 r. do godziny 10.00. Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Piszu: 7.15 – 15.15.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza, pok. nr 39 – w dniu 12 czerwca 2012 r. o godzinie 10.20.”
Załączniki:
1) treść zapytania nr 3
2) treść zapytania nr 4
3) załącznik nr 4a do SIWZ – wzór oferty na zadanie nr 1 (zmieniony)
4) załącznik nr 4b do SIWZ – wzór oferty na zadanie nr 2 (zmieniony)
5) załącznik nr 6 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań technicznych dotyczących dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem (zadanie nr 1) – zmieniony
6) załącznik nr 7 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań technicznych dotyczących usługi świadczenia dostępu do szerokopasmowego Internetu (zadanie nr 2) – zmieniony
ZAPYTANIE NR 3:
Ad. 1. Zamawiający nie posiada we wskazanych lokalizacjach analogowych linii TPSA. Zamawiający nie wyraża zgody na modyfikację zapisu dotyczącego prędkości przesyłu danych. Prędkość transmisji danych musi spełniać wymogi określone w pkt. 3 Załącznika nr 7 do SIWZ
Ad. 2 i 3. Łączna cena brutto oferty winna być sumą 36 miesięcznych rat za usługę dostępu do szerokopasmowego Internetu. Wszelkie inne koszty Wykonawcy, związane np. z instalacją usługi dostępu do Internetu, aktywacją tej usługi czy urządzeniem do świadczenia usługi należy ująć w powyższej cenie świadczenia usługi dostępu do szerokopasmowego Internetu.
Ad. 4 Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów dotyczących warunków płatności.
Ad. 5. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów dotyczących warunków płatności i okresów rozliczeniowych. Zdaniem Zamawiającego zapis ten nie ogranicza konkurencji, a wręcz ułatwia wzajemne rozliczanie się stron.
Ad. 6. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów dotyczących terminów płatności faktur.
Ad. 7. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów dotyczących kar umownych
Ad. 8. Zamawiający nie wyraża zgody na przyjęcie regulaminu Wykonawcy oraz zawarcie poszczególnych umów na formularzach Wykonawcy. Jednocześnie Zamawiający przypomina, iż zgodnie z § 10 ust. 3 wzoru umowy na zadanie nr 2 w sprawach nieuregulowanych umową zastosowanie mają także przepisy innych ustaw.
Ad. 9. Zamawiający przedłuża termin składania ofert do dnia 12 czerwca 2012 r. do godz. 10:00.
ZAPYTANIE NR 4:
Zamawiający zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z treścią niniejszego pisma.
Mając powyższe na uwadze na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Zamawiający zmienia:
1) w cz. III SIWZ ust. 3, który otrzymuje brzmienie:
„3. Zadanie nr 1 – dostawa sprzętu komputerowego:
1) Dostawa 30 sztuk zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, które zostaną użyczone nieodpłatnie osobom zamieszkałym na terenie miasta Pisz (zwanym dalej Uczestnikami Projektu) przez Zamawiającego, w czasie trwania realizacji projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Pisz” w ramach programu Innowacyjna Gospodarka, Priorytet: 8 Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie: 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion, składających się z jednostki komputera stacjonarnego (stacji roboczej), monitora, myszki, klawiatury komputerowej i listwy zasilającej, wyposażonych w system operacyjny, pakiet biurowy i oprogramowanie antywirusowe. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w tym zakresie zawierają Załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SIWZ” oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5a do SIWZ;
2) Zainstalowanie pod wskazanymi adresami wyszczególnionymi w Załączniku nr 8 do SIWZ, u Uczestników Projektu 30 sztuk zestawów komputerowych wyposażonych w system operacyjny, pakiet biurowy i oprogramowanie antywirusowe (wraz z licencją uprawniającą Zamawiającego do przekazania w formie użyczenia komputerów z oprogramowaniem Uczestnikom Projektu z poszanowaniem praw licencyjnych oraz praw autorskich producenta oprogramowania w przypadku wymogu posiadania tej licencji przez producenta oprogramowania).
3) Zamawiający wymaga by w trakcie instalacji zestawów komputerowych, Wykonawca dokonał na rzecz Uczestników Projektu instruktażu w zakresie podstawowych czynności obsługi dostarczonego zestawu;
4) Zapewnienie doradztwa technicznego, opieki serwisowej i konserwacji sprzętu komputerowego.”
2) w cz. XI w ust. 17 SIWZ pkt 4-6, które otrzymują brzmienie:
„4) cenę brutto za dostawę jednego zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem i instalacją (w złotych);
5) cenę netto za dostawę jednego zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem i instalacją (w złotych);
6) stawkę i wysokość podatku VAT od ceny netto za dostawę jednego zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem i instalacją (w złotych).”
3) wzór oferty na zadanie nr 1 stanowiący załącznik nr 4a do SIWZ, który otrzymuje brzmienie zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszego pisma;
4) wzór oferty na zadanie nr 2 stanowiący załącznik nr 4b do SIWZ, który otrzymuje brzmienie zgodnie z treścią załącznika nr 4 do niniejszego pisma;
5) w § 2 ust. 1 wzoru umowy na zadanie nr 1 stanowiącego załącznik nr 5a do SIWZ, który otrzymuje brzmienie:
„1. Zamawiający powierza Wykonawcy a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie polegające na dostawie i instalacji pod wskazanymi adresami i u wskazanych imiennie osób wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do umowy oraz w Załączniku nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SIWZ”, zamieszkałych na terenie miasta Pisz, zwanych dalej „Uczestnikami Projektu”, 30 szt. zestawów komputerowych składających się z: jednostki komputera stacjonarnego (stacji roboczej), monitora, myszki, klawiatury komputerowej i listwy filtrująco-zasilającej, wyposażonych w system operacyjny, pakiet biurowy i oprogramowanie antywirusowe, zwanych dalej „Zestawami”.”
6) w § 2 ust. 1 wzoru umowy na zadanie nr 2 stanowiącego załącznik nr 5b do SIWZ, który otrzymuje brzmienie:
„1. Zamawiający powierza Wykonawcy a Wykonawca przyjmuje do wykonania zadanie polegające na świadczeniu przez okres 36 miesięcy za pomocą łącza przewodowego lub bezprzewodowego lub w technologii bezprzewodowej wykorzystującej sieć transmisyjną operatora komórkowego stałego dostępu do szerokopasmowego Internetu (24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu) dla 30 gospodarstw domowych (zwanych dalej Uczestnikami Projektu) w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do umowy oraz w Załączniku nr 8 do SIWZ, wraz z dostawą sprzętu wymaganego do realizacji usługi dostępu do Internetu.”
7) § 5 wzoru umowy na zadanie nr 2 stanowiącego załącznik nr 5b do SIWZ poprzez dodanie po ust. 3, ust. 4 i 5 w brzmieniu:
„4. Wykonawca usunie awarie polegające na braku dostępu Internetu u Uczestników Projektu:
1) w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia, jeżeli awarię zgłoszono w dni powszednie w godzinach 8.00 – 15.00,
2) w ciągu 48 godzin od chwili zgłoszenia, jeżeli awarię zgłoszono w dni powszednie w godzinach 15.00 – 8.00 dnia następnego,
3) w ciągu 72 godzin od chwili zgłoszenia, jeżeli awarię zgłoszono w czasie innym niż w wymienionym powyżej.
5. Zgłoszeń awarii dokonywać będą osoby, o których mowa w § 4 ust. 6, osobie upoważnionej przez Wykonawcę wymienionej w § 4 ust. 5.”;
8) w § 7 ust. 2 wzoru umowy na zadanie nr 2 stanowiącego załącznik nr 5b do SIWZ poprzez dodanie po pkt 2, pkt 3 w brzmieniu:
„3) w przypadku nieusunięcia awarii w terminach, o których mowa w § 5 ust. 4 – w wysokości 0,5 % opłaty miesięcznej brutto za świadczenie usługi dostępu do Internetu, za każdy dzień zwłoki.”
9) załącznik nr 6 do SIWZ, który otrzymuje brzmienie zgodnie z treścią załącznika nr 5 do niniejszego pisma;
10) załącznik nr 7 do SIWZ, który otrzymuje brzmienie zgodnie z treścią załącznika nr 6 do niniejszego pisma.
Jednocześnie na podstawie art. 12a ust. 2 ustawy Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert określony w cz. XII SIWZ, który otrzymuje brzmienie:
„XII. Miejsce oraz termin składania ofert:
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, pok. nr 40 – w terminie do dnia 12 czerwca 2012 r. do godziny 10.00. Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Piszu: 7.15 – 15.15.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza, pok. nr 39 – w dniu 12 czerwca 2012 r. o godzinie 10.20.”
Załączniki:
1) treść zapytania nr 3
2) treść zapytania nr 4
3) załącznik nr 4a do SIWZ – wzór oferty na zadanie nr 1 (zmieniony)
4) załącznik nr 4b do SIWZ – wzór oferty na zadanie nr 2 (zmieniony)
5) załącznik nr 6 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań technicznych dotyczących dostawy sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem (zadanie nr 1) – zmieniony
6) załącznik nr 7 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań technicznych dotyczących usługi świadczenia dostępu do szerokopasmowego Internetu (zadanie nr 2) – zmieniony
Pliki do pobrania:
- treść zapytania nr 3 (pdf) 6 cze 2012 11:24 0,86 MB
- treść zapytania nr 4 (pdf) 6 cze 2012 11:24 0,27 MB
- Załącznik nr 4a do SIWZ - wzór oferty na zadanie nr 1 (ZMIENIONY) (pdf) 6 cze 2012 11:24 0,18 MB
- Załącznik nr 4b do SIWZ - wzór oferty na zadanie nr 2 (ZMIENIONY) (pdf) 6 cze 2012 11:24 0,18 MB
- Załącznik nr 6 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 1 (ZMIENIONY) (pdf) 6 cze 2012 11:25 0,21 MB
- Załącznik nr 7 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia w zadaniu nr 2 (ZMIENIONY) (pdf) 6 cze 2012 11:25 0,19 MB