BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

na wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, remont podłogi, wymianę instalacji elektrycznej oraz przestawienie trzonów piecowych w lokalach stanowiących własność Gminy Pisz, zarządzanych przez ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Piszu
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Piszu działając w imieniu Gminy Pisz informuje, iż w dniu 13 września 2012 roku zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 197581-2012 na wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, remont podłogi, wymianę instalacji elektrycznej oraz przestawienie trzonów piecowych w lokalach stanowiących własność Gminy Pisz, zarządzanych przez ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Piszu. Zgodnie z art. 42 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) na niniejszej stronie internetowej zostaje zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

Termin składania ofert - 28 września 2012 r., godz. 12:00.

Poniżej treść ogłoszenia zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 1 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 12, poz. 69) oraz pełna wersja SIWZ w wersji elektronicznej.

Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 13 wrz 2012 14:17
Data opublikowania: czwartek, 13 wrz 2012 15:10
Data przejścia do archiwum: piątek, 28 wrz 2012 16:03
Opublikował(a): Joanna Banach
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 2211 razy