ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Wiadomość przeniesiona do archiwum
na opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów oraz selektywną zbiórkę odpadów stałych systemem workowym z terenu Gminy Pisz
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) dokonał następujących zmian w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ:
1. na stronie tytułowej SIWZ w ust. 2 po pkt 6 dodaje się pkt 7 w brzmieniu:
„7) Wykaz wykonanych usług – załącznik nr 7”
2. W cz. VI w ust. 1 SIWZ pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„2) posiadania wiedzy i doświadczenia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w cz. VII ust. 1 pkt 1 SIWZ oraz złożenie dokumentów określonych w cz. VII ust. 1 pkt 2 SIWZ;”
3.W cz. VI w ust. 1 SIWZ pkt 3 otrzymuje brzmienie:
„3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w cz. VII ust. 1 pkt 1 SIWZ oraz złożenie dokumentu określonego w cz. VII ust. 1 pkt 3 SIWZ;”
4. W cz. VII w ust. 1 SIWZ pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„2) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z którego wynikać będzie w zadaniach nr 1 i 2: wykonanie lub wykonywanie przez Wykonawcę co najmniej jednej usługi polegającej na odbiorze nieczystości stałych przez okres nie krótszy niż sześć miesięcy o wartości co najmniej 300.000 zł brutto.”
5. W cz. VII w ust. 1 SIWZ po pkt 2 dodaje się pkt 3 w brzmieniu:
„3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ), z którego wynikać będzie dysponowanie co najmniej:
a) w zadaniu nr 1:
- jednym samochodem skrzyniowym lub ciągnikiem z przyczepą do transportu odpadów stałych,
- jednym samochodem z HDS do transportu odpadów,
- jedna śmieciarką SM 11 do transportu odpadów;
b) w zadaniu nr 2: jednym samochodem skrzyniowym lub ciągnikiem z przyczepą do transportu odpadów stałych.
W przypadku składania ofert na dwa zadania, sprzęt w poszczególnych zadaniach nie może się dublować”
6. W cz. VII w ust. 4 SIWZ pkt 3 otrzymuje brzmienie:
„3) dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 składają wszyscy ci Wykonawcy wspólnie;”
7. W cz. XI w ust. 9 SIWZ po pkt 8 dodaje się pkt 9 w brzmieniu:
„9) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z którego wynikać będzie wykonanie lub wykonywanie przez Wykonawcę co najmniej jednej usługi polegającej na odbiorze nieczystości stałych przez okres nie krótszy niż sześć miesięcy o wartości co najmniej 300.000 zł brutto.”
8. W cz. XI w ust. 10 SIWZ po pkt 8 dodaje się pkt 9 w brzmieniu:
„9) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z którego wynikać będzie wykonanie lub wykonywanie przez Wykonawcę co najmniej jednej usługi polegającej na odbiorze nieczystości stałych przez okres nie krótszy niż sześć miesięcy o wartości co najmniej 300.000 zł brutto.”
9. Cz. XII SIWZ otrzymuje brzmienie:
„XII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, pok. nr 40 – w terminie do dnia 12 listopada 2012 r. do godziny 10.00. Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Piszu: 715 – 1515.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza, pok. nr 39 – w dniu 12 listopada 2012 r. o godzinie 10.20.”
10. Dodaje się załącznik nr 7 do SIWZ, stanowiący załącznik do niniejszej informacji.
Informacja o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia na opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów oraz selektywną zbiórkę odpadów stałych systemem workowym z terenu Gminy Pisz.
1. na stronie tytułowej SIWZ w ust. 2 po pkt 6 dodaje się pkt 7 w brzmieniu:
„7) Wykaz wykonanych usług – załącznik nr 7”
2. W cz. VI w ust. 1 SIWZ pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„2) posiadania wiedzy i doświadczenia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w cz. VII ust. 1 pkt 1 SIWZ oraz złożenie dokumentów określonych w cz. VII ust. 1 pkt 2 SIWZ;”
3.W cz. VI w ust. 1 SIWZ pkt 3 otrzymuje brzmienie:
„3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w cz. VII ust. 1 pkt 1 SIWZ oraz złożenie dokumentu określonego w cz. VII ust. 1 pkt 3 SIWZ;”
4. W cz. VII w ust. 1 SIWZ pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„2) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z którego wynikać będzie w zadaniach nr 1 i 2: wykonanie lub wykonywanie przez Wykonawcę co najmniej jednej usługi polegającej na odbiorze nieczystości stałych przez okres nie krótszy niż sześć miesięcy o wartości co najmniej 300.000 zł brutto.”
5. W cz. VII w ust. 1 SIWZ po pkt 2 dodaje się pkt 3 w brzmieniu:
„3) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ), z którego wynikać będzie dysponowanie co najmniej:
a) w zadaniu nr 1:
- jednym samochodem skrzyniowym lub ciągnikiem z przyczepą do transportu odpadów stałych,
- jednym samochodem z HDS do transportu odpadów,
- jedna śmieciarką SM 11 do transportu odpadów;
b) w zadaniu nr 2: jednym samochodem skrzyniowym lub ciągnikiem z przyczepą do transportu odpadów stałych.
W przypadku składania ofert na dwa zadania, sprzęt w poszczególnych zadaniach nie może się dublować”
6. W cz. VII w ust. 4 SIWZ pkt 3 otrzymuje brzmienie:
„3) dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 składają wszyscy ci Wykonawcy wspólnie;”
7. W cz. XI w ust. 9 SIWZ po pkt 8 dodaje się pkt 9 w brzmieniu:
„9) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z którego wynikać będzie wykonanie lub wykonywanie przez Wykonawcę co najmniej jednej usługi polegającej na odbiorze nieczystości stałych przez okres nie krótszy niż sześć miesięcy o wartości co najmniej 300.000 zł brutto.”
8. W cz. XI w ust. 10 SIWZ po pkt 8 dodaje się pkt 9 w brzmieniu:
„9) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z którego wynikać będzie wykonanie lub wykonywanie przez Wykonawcę co najmniej jednej usługi polegającej na odbiorze nieczystości stałych przez okres nie krótszy niż sześć miesięcy o wartości co najmniej 300.000 zł brutto.”
9. Cz. XII SIWZ otrzymuje brzmienie:
„XII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, pok. nr 40 – w terminie do dnia 12 listopada 2012 r. do godziny 10.00. Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Piszu: 715 – 1515.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza, pok. nr 39 – w dniu 12 listopada 2012 r. o godzinie 10.20.”
10. Dodaje się załącznik nr 7 do SIWZ, stanowiący załącznik do niniejszej informacji.
Informacja o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia na opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki odpadów oraz selektywną zbiórkę odpadów stałych systemem workowym z terenu Gminy Pisz.
Pliki do pobrania:
- Załącznik nr 7 do SIWZ - wykaz usług (DODANY) (pdf) 6 lis 2012 14:05 0,13 MB