ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Wiadomość przeniesiona do archiwum
na świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania ulic, chodników, parkingów, wiat, przystanków i zatok autobusowych oraz dojść do zatok na terenie miasta i gminy Pisz w sezonie 2013/2014 – zadanie nr 2 (teren gminy Pisz, poza obszarem miasta Pisz)
Burmistrz Pisza na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą – unieważnia ww. postępowanie, z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
UZASADNIENIE
W dniu 21 października 2013 roku Burmistrz Pisza wszczął w drodze przetargu nieograniczonego postępowanie dotyczące udzielenia zamówienia publicznego na świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania ulic, chodników, parkingów, wiat, przystanków i zatok autobusowych oraz dojść do zatok na terenie miasta i gminy Pisz w sezonie 2013/2014 – zadanie nr 2 (teren gminy Pisz, poza obszarem miasta Pisz). W odpowiedzi na powyższe ogłoszenie została złożona jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
Cena najkorzystniejszej oferty na zadanie nr 2 wyniosła 534.600,00 zł brutto za realizację całego zamówienia, natomiast Zamawiający na realizację tego zadania może przeznaczyć 370.724,66 zł brutto.
W związku z powyższym mając na uwadze art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 2 zostało unieważnione.
UZASADNIENIE
W dniu 21 października 2013 roku Burmistrz Pisza wszczął w drodze przetargu nieograniczonego postępowanie dotyczące udzielenia zamówienia publicznego na świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania ulic, chodników, parkingów, wiat, przystanków i zatok autobusowych oraz dojść do zatok na terenie miasta i gminy Pisz w sezonie 2013/2014 – zadanie nr 2 (teren gminy Pisz, poza obszarem miasta Pisz). W odpowiedzi na powyższe ogłoszenie została złożona jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
Cena najkorzystniejszej oferty na zadanie nr 2 wyniosła 534.600,00 zł brutto za realizację całego zamówienia, natomiast Zamawiający na realizację tego zadania może przeznaczyć 370.724,66 zł brutto.
W związku z powyższym mając na uwadze art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 2 zostało unieważnione.