ZAPYTANIE OFERTOWE
Wykaz sprzętu i urządzeń stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Termin realizacji zamówienia: do 11 grudnia 2015r.
Kryteria wyboru oferty: najniższa łączna cena brutto
W załączeniu wzór umowy, która zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą.
Warunki płatności: 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Kary umowne: w razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowyZamawiający naliczy Wykonawcy kary umowne w następujących przypadkach:
1) za niedotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy w wysokości 0,5 %
wynagrodzenia umownego brutto za każdy dzień zwłoki.
2) za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które nie ponosi
odpowiedzialności Zamawiający w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto.
3) za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które ponosi
odpowiedzialność Wykonawca w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto.
Wykonawca naliczy kary umowne w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, nieleżących po stronie Wykonawcy.
Gwarancja na dostarczony sprzęt: 24 miesiące od daty odbioru.
Ofertę z podaniem ceny brutto i netto wraz z kartami technicznymi oferowanego sprzętu i urządzeń gastronomicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania należy złożyć/przesłać na adres Urzędu Miejskiego w Piszu, ul. G. Gizewiusza 5, 12-200 Pisz lub w postaci elektronicznej na adres: agnieszka.kreciewska@pisz.home.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07 grudnia 2015r. do godz. 1000
Osoby do kontaktu:
1.Agnieszka Kręciewska
Urząd Miejski w Piszu
tel. 87 424 12 39
e-mail: agnieszka.kreciewska@pisz.home.pl
2. Paweł Bosak
Urząd Miejski w Piszu
tel. 87 424 12 39
e-mail: pawel.bosak@pisz.home.pl
- (Wykaz sprzętu i urządzeń- rehabilitacja) (pdf) 3 gru 2015 08:04 0,05 MB
- Wzór umowy (pdf) 3 gru 2015 08:05 0,12 MB