BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

na obsługę bankową budżetu Gminy Pisz

Burmistrz Pisza informuje, iż w dniu 30 grudnia 2015 r. została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego na obsługę bankową budżetu Gminy Pisz. Umowę zawarto z Warmińsko - Mazurskim Bankiem Spółdzielczym Oddział w Piszu, przy ul. Gizewiusza 4a.

Wykonawca został wyłoniony w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164).

Poniżej ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 4 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1481).

 

 

 

Pisz: Obsługa bankowa budżetu Gminy Pisz

Numer ogłoszenia: 13256 - 2016; data zamieszczenia: 20.01.2016

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 342146 - 2015r.

 

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4241200, 4241223, faks 87 4235429.

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Pisz.

 

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

 

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Pisz, a w szczególności: 1) otwieranie i prowadzenie rachunku bieżącego budżetu Gminy, rachunków bieżących gminnych jednostek i zakładów budżetowych, rachunków funduszy specjalnych, rachunków pomocniczych, 2) realizacja poleceń przelewów do innych banków w formach papierowej i elektronicznej, 3) realizacja poleceń przelewów wewnętrznych między rachunkami w tym samym banku, 4) prowadzenie obsługi kasowej w siedzibie Zamawiającego oraz we wszystkich placówkach banku poprzez przyjmowanie wpłat gotówkowych od Zamawiającego i osób trzecich na rzecz Zamawiającego oraz dokonywanie wypłat gotówkowych na rzecz Zamawiającego i osób trzecich wskazanych przez Zamawiającego (do celów prowadzenia obsługi kasowej Zamawiający nieodpłatnie udostępni Wykonawcy pomieszczenie w swojej siedzibie), 5) lokowanie na zlecenie Zamawiającego wolnych środków na lokatach terminowych, 6) udzielanie na wniosek Zamawiającego kredytu w rachunku bieżącym do wysokości 5.000.000 zł na pokrycie przejściowego deficytu budżetu Gminy w okresie trwania umowy na obsługę bankową, stawianego do dyspozycji Zamawiającego w ciągu trzech dni od dnia złożenia wniosku, 7) stworzenie możliwości prowadzenia transakcji dewizowych, 8) udostępnienie w siedzibie Zamawiającego (oraz w gminnych jednostkach i zakładach budżetowych) systemu bankowości elektronicznej umożliwiającego dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunków i dokonywanych operacjach zgodnie z potrzebami tych podmiotów, w ilościach wskazanych przez Zamawiającego, 9) zapewnienie prowadzenia obsługi kasowej w siedzibie Zamawiającego w dniach pracy Zamawiającego co najmniej w godzinach 8.00 - 14.00 przez cały okres realizacji zamówienia, 10) przeprowadzenie szkolenia z zakresu prowadzonego systemu bankowości elektronicznej dla pracowników Zamawiającego (dla celów wyliczenia ceny należy przyjąć szkolenie 35 osób) w wymiarze co najmniej 16 godzin. 2. Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę podstawową. Wykonawca podpisze odrębne umowy z jednostkami i zakładami budżetowymi Gminy w terminach ustalonych przez strony z zachowaniem wszystkich postanowień zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ), ofercie Wykonawcy i umowie podstawowej. Oferta dotyczy Gminy Pisz oraz pięciu jednostek i zakładów budżetowych, które objęte zostaną obsługą bankową w ramach umowy podstawowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby tych podmiotów wskutek ewentualnych zmian organizacyjnych. W przypadku powołania nowych podmiotów ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach nie gorszych niż w ofercie Wykonawcy. 3. Zamawiający wyklucza sporządzanie analiz, zestawień danych finansowych zawartych w przedstawianych dokumentach, według kryteriów określonych przez Wykonawców oraz wyklucza sporządzanie informacji wymagających przetworzenia danych zawartych w tych dokumentach. 4. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega, że część ani całość zamówienia nie mogą być powierzone podwykonawcom.

 

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4, 66.11.30.00-5.

 

SEKCJA III: PROCEDURA

 

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

 

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE



    • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie



SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2015.

 

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

 

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

 

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:



    • Warmińsko - Mazurski Bank Spółdzielczy Oddział w Piszu, ul. Gizewiusza 4a, 12-200 Pisz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.



IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 130.240,00 PLN.

 

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ




    • Cena wybranej oferty: 38.540,00

 


    • Oferta z najniższą ceną: 5.040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38.540,00

 


    • Waluta: PLN .

 

Data powstania: środa, 20 sty 2016 10:13
Data opublikowania: środa, 20 sty 2016 12:06
Data przejścia do archiwum: czwartek, 28 sty 2016 07:36
Opublikował(a): Bartłomiej Sienkiewicz
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 1554 razy