ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Burmistrz Pisza na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), zwanej dalej ustawą – unieważnia ww. postępowanie, z uwagi na fakt, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
UZASADNIENIE
W dniu 19 sierpnia 2015 roku Burmistrz Pisza wszczął w drodze zamówienia z wolnej ręki postępowanie dotyczące udzielenia zamówienia publicznego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Pisz.
Przedmiotem zamówienia było świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do dwóch punktów odbioru:
- Gmina Pisz, ul. Młodzieżowa – lokale niemieszkalne PL_ZEBB_2816017084_00,
- Gmina Pisz, oświetlenie uliczne ul. Młodzieżowa - Targowisko w Piszu PL_ZEBB_2816018136_04).
W związku z otrzymaną informacją od Wykonawcy, że dla punktu poboru energii elektrycznej nr PL_ZEBB_2816018136_04 została zawarta w dniu 14.06.2015 r. umowa o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, nie jest możliwe zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego dotyczącego przedmiotu zamówienia określonego w zaproszeniu do negocjacji.
Mając na uwadze art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione.