BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA NR 1 i 2 DO TREŚCI SIWZ WRAZ ZE ZMIANĄ TREŚCI SIWZ

na dostawę energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pisz

Do Zamawiającego w dniach 14 i 15 kwietnia 2016 r. wpłynęły zapytania nr 1 i 2 dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pisz. Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164), zwanej dalej „ustawą” udziela odpowiedzi:

 

ZAPYTANIE NR 1:

Ad. 1. Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowaną zmianę treści SIWZ.

Ad. 2. Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowaną zmianę treści SIWZ.

Ad. 3. Zamawiający przekaże dane o których mowa w zapytaniu wybranemu Wykonawcy w formie pliku Excel niezwłocznie po zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty.

 

ZAPYTANIE NR 2:

Ad. 1. Zamawiający przekaże dane o których mowa w zapytaniu wybranemu Wykonawcy w formie pliku Excel niezwłocznie po zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty .

Ad. 2. Tak.

Ad. 3. Wybrany Wykonawca podpisze jedną umowę generalną z Zamawiającym oraz 22 (dwadzieścia dwie) umowy z Odbiorcami Końcowymi na sprzedaż energii elektrycznej czynnej. Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie umów drogą korespondencyjną.

Ad. 4. Dla 328 punktów poboru energii będzie to kolejna zmiana sprzedawcy i dla tych punktów umowy na dystrybucję energii elektrycznej zawarte są na czas nieokreślony natomiast dla następujących punktów poboru energii zmiana sprzedawcy odbywać się będzie po raz pierwszy:

1) Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. – Przepompownia PLJ1 Jeglin dz. nr 48;

2) Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. – Przepompownia PLJ2 Jeglin dz. nr 50/1;

3) Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. – Przepompownia PM6 Jaśkowo dz. nr 12/6;

4) Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. – Przepompownia Jagodne dz. nr 109/8;

5) Piski Dom Kultury, Pl. Daszyńskiego 16;

6) Piski Dom Kultury – Wiejskie Centrum Kulturalno - Społeczne, Kociołek Szlachecki 1F.

Umowy kompleksowe na wyżej wymienione punkty poboru energii zawarte są na czas nieokreślony z zachowaniem 3-miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca.

Ad. 5. Zamawiający umieścił na stronie internetowej załączniki do SIWZ w wersji edytowalnej.

Ad. 6. Okres rozliczeniowy wynosi jeden miesiąc.

Ad. 7. Odbiorcy Końcowi dysponują tytułem prawnym, który upoważnia ich do dysponowania obiektami opisanymi w przedmiocie zamówienia.

Ad. 8. Zgodnie z cz. XVII ust. 1 SIWZ umowa generalna jest wyłączną podstawą do zawarcia umów sprzedaży energii elektrycznej przez Wykonawcę z Odbiorcami Końcowymi. Odbiorcy Końcowi oraz Wykonawca zobowiązani są w terminie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy generalnej do zawarcia umowy sprzedaży energii elektrycznej czynnej.

Ad. 9. Udzielenie bonifikaty nastąpi zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa.

Ad. 10. Zamawiający zmienił treść SIWZ w tym zakresie.

Ad. 11. Zamawiający nie wyraża zgody na zaproponowaną zmianę treści SIWZ.

Ad. 12. Wszystkie układy pomiarowo-rozliczeniowe w grupie taryfowej B23 są dostosowane do zasady TPA.

 

Mając powyższe na uwadze na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Zamawiający zmienia:

1)      w cz. XIII SIWZ ust. 4, który otrzymuje brzmienie:

„4. Podane w ofercie ceny będą zmieniane tylko w przypadkach: zmiany przepisów prawa określających wysokość stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub podatku akcyzowego w zakresie przedmiotu zamówienia oraz likwidacji punktu odbioru energii, zmiany grupy taryfowej, zmiany mocy zamówionej lub parametrów technicznych punktów poboru energii.”;

2)      w cz. XVII SIWZ poprzez skreślenie ust. 5;

3)      w cz. XVII SIWZ ust. 13, który otrzymuje brzmienie:

„13. Zmiany cen i opłat mogą nastąpić w przypadku zmiany przepisów prawa określających wysokość stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub podatku akcyzowego w zakresie przedmiotu zamówienia.”.

 

Zamawiający informuje, iż w związku z niniejszą zmianą treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie przewiduje przesunięcia terminu składania ofert, który upływa z dniem 19 maja 2016 r. o godzinie 10:00.

 

Informacja o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia na dostawę energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pisz.

 

 

Załączniki:

1) treść zapytania nr 1

2) treść zapytania nr 2

Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 28 kwi 2016 14:57
Data opublikowania: czwartek, 28 kwi 2016 16:12
Data przejścia do archiwum: wtorek, 24 maj 2016 11:13
Opublikował(a): Joanna Banach
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 1782 razy