BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej wartości poniżej 60 000 euro
Burmistrz Pisza, ul. Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, województwo Warmińsko - Mazurskie, powiat piski, tel. 0-87 423 52 10, www.pisz.pl, e-mail: pisz@home.pl, ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę mebli, podłogowych płytek ceramicznych, materiałów montażowo-wykończeniowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą. Wspólny Słownik Zamówień - CPV - 36000000 - 1, CPV-36131400-2, CPV-36121110-9, CPV-36115000-0, CPV-26261000-5, CPV-24344000-7, CPV-24340000-9
Termin realizacji przedmiotu zamówienia - od 17.11.2004 r. do 17.12.2004 r.
Przedmiotem zamówienia jest:
- dostawa mebli w ilościach: 7szt. szaf na wyposażenie, 20szt. stołów świetlicowych, 150szt. krzeseł,
- dostawa płytek ceramicznych o wymiarach 300mmx300mm do wykonania podłogi w ilości 250m2,
- dostawa materiałów montażowo-wykończeniowych do podłogowych płytek ceramicznych w ilości: klej - 1800kg, spoina - 150kg.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania:
Zadanie nr 1 obejmuje dostawę mebli:

Lp.

Nazwa

Ilość

Opis

1.

szafy

CPV-36131400-2

7 szt.

Szerokość  680 mm, wysokość   2011 mm, głębokość   355 mm.

Ściany szafy i drzwiczki (dzielone na pół) powinny być wykonane z płyty laminowanej  w klasie higieny  E1 o grubości  18mm i krawędziach oklejonych PCV o grubości 2mm, wykończone 100 % PCV, wewnątrz pięć półek wykonanych z tego samego materiału, drzwi z wmontowanym zamkiem.

Kolor - olcha

2.

stoły

CPV-36121110-9

20  szt.

- Podstawa złożona z czterech nóg wykonanych z chromowanych lub lakierowanych rur metalowych, połączonych w górnej części metalowym łącznikiem. Wysokość stołu 72 cm

- Blat o wymiarach 120 cm x 80 cm powinien być wykonany z płyty laminowanej w klasie higieny E1 o grubości  25 mm wykończony 100% PCV, krawędzie oklejone PCV o grubości 2mm, wykończone 100% PCV

Kolor - olcha

3.

krzesła

CPV- 36115000-0

150 szt.

Rama krzesła i nogi z rur metalowych chromowanych lub lakierowanych, siedzisko i oparcie tapicerowane wykonane z tkaniny syntetycznej (100%) w kolorze - ciemny brąz, wysokość krzesła -  825 mm, wysokość nóg - 450 mm, wymiary siedziska: 475mm x 435mm, wymiary oparcia: 510mm x 265mm. Wymiary siedziska i oparcia mogą różnić się od podanych w specyfikacji o 20mm.

 

Zadanie nr 2 obejmuje dostawę podłogowych płytek ceramicznych i materiałów montażowo-wykończeniowych:

 

Lp.

Nazwa

Ilość

Opis

1.

płytki ceramiczne             CPV-26261000-5

250m2

płytki ceramiczne podłogowe, szkliwione, o małej nasiąkliwości wodnej, prasowane na sucho, klasa ścieralności co najmniej 4, wymiary: 300x300x7mm, kolor: odcienie brązu.

Norma: PN-ISO 13006:2001

2.

klej do płytek ceramicznych CPV-24344000-7

1800 kg

klej do płytek w postaci suchej mieszanki spoiw hydraulicznych przeznaczony do przyklejenia płytek ceramicznych podłogowych do stabilnego podłoża z betonu lub cementu, mrozoodporny i wodoodporny; do stosowania wewnątrz budynków; zużycie produktu: ok. 3kg na 1m2 przy grubości warstwy 4mm; pakowany w paczkach po 25kg.

Norma: PN-EN 12004:2002

3.

spoina do spoinowania płytek ceramicznych

CPV-24340000-9

150 kg

spoina w postaci suchej mieszanki przeznaczona do spoinowania podłogowych płytek ceramicznych, gęstość nasypowa ok. 1,1kg/dm3; zużycie produktu max. 0,7kg na 1m2


Kryterium oceny ofert i jego znaczenie ( w %):
cena ( koszt) - 100%
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 37 lub za zaliczeniem pocztowym.
Cena formularza - 5,00 złotych.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 37 w terminie do dnia 08.11.2004r. do godz. 1000.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.11.2004r. o godz. 1020 w siedzibie Zamawiającego pok. nr 37.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy:
1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
4) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
Nie jest wymagane wniesienie wadium.
Postanowienia zawarte w złożonej ofercie wiążą Wykonawcę przez 30 dni kalendarzowych od upływu terminu składania ofert.
Oferta nie może zawierać rozwiązań wariantowych.
Data powstania: piątek, 22 paź 2004 19:59
Data opublikowania: piątek, 22 paź 2004 20:07
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 8 lis 2004 12:26
Opublikował(a): Grażyna Leszczyńska
Zaakceptował(a): Grażyna Leszczyńska
Artykuł był czytany: 2706 razy