OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Burmistrz Pisza informuje, iż w dniu 2 stycznia 2017 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 822-2017 zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu na odbiór i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych na terenie gminy Pisz oraz odbiór odpadów komunalnych zmieszanych oraz odpadów zielonych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych na terenie gminy Pisz. Zgodnie z art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.) na niniejszej stronie internetowej zostaje zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Termin składania ofert – 10 stycznia 2017 r., godz. 10:00.
Poniżej treść ogłoszenia zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 1 do rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. poz. 1127) oraz pełna wersja SIWZ w wersji elektronicznej.
- ogłoszenie o zamówieniu (pdf) 2 sty 2017 15:41 0,75 MB
- SIWZ (pdf) 2 sty 2017 15:41 2,06 MB
- Załącznik nr 1 do SIWZ (pdf) 2 sty 2017 15:41 0,09 MB
- Załącznik nr 2 do SIWZ (pdf) 2 sty 2017 15:41 0,14 MB
- Załącznik nr 3 do SIWZ - wzór oferty (pdf) 2 sty 2017 15:41 0,14 MB
- Załącznik nr 4 do SIWZ - informacja o grupie kapitałowej (pdf) 2 sty 2017 15:41 0,13 MB
- Załącznik nr 5 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (pdf) 2 sty 2017 15:41 0,22 MB
- Załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy (pdf) 2 sty 2017 15:42 0,64 MB
- Załącznik nr 7 do SIWZ - harmonogram odbioru odpadów na terenie gminy Pisz (pdf) 2 sty 2017 15:42 0,28 MB