ZAPYTANIE OFERTOWE
Pisz, 28.02.2017 r.
GKI. 6140.35.2016.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Pisz zaprasza do złożenia oferty cenowej na „Świadczenie usług w zakresie wyłapywania bezdomnych i pozbawionych opieki zwierząt z terenu gminy Pisz oraz ich utrzymania”.
Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wyłapywania w sposób humanitarny bezdomnych zwierząt z terenu gminy Pisz oraz przewożenie ich do schroniska, a w koniecznych przypadkach do zakładu weterynaryjnego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 26 sierpnia 1998 r. w sprawie zasad i warunków wyłapywania bezdomnych zwierząt (Dz. U. Nr 116, poz. 753) oraz utrzymanie posiadanych przez Zamawiającego około 130 szt. psów.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania czynności: zgodnie ze wzorem umowy.
Termin wykonania zamówienia: od dnia 02.03.2017 r. do dnia 31.12.2017 r.
Kryteria wyboru oferty: cena łączna brutto oferty. W ofercie należy podać łączne ceny netto i brutto oraz wysokość podatku VAT.
W załączeniu wzór umowy, która zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą.
Warunki płatności: przelew 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
Kary umowne: zgodnie ze wzorem umowy.
Gwarancja jakości: zgodnie ze wzorem umowy.
Rękojmia za wady: zgodnie ze wzorem umowy.
Ofertę należy złożyć w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Piszu lub przesłać na adres: Urząd Miejski w Piszu, ul. G. Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, lub przesłać w postaci elektronicznej na adres: pisz@home.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01.03.2017 r. do godz. 1200 .
Szczegółowych informacji o zamówieniu udzielają: Elżbieta Sadłowska tel. 87 424 12 22
Adam Rutkowski tel. 87 424 12 06
Załącznik:
- wzór umowy
- zapytanie ofertowe (pdf) 28 lut 2017 14:58 0,06 MB
- wzór umowy (pdf) 28 lut 2017 14:58 0,38 MB