ZAPYTANIE OFERTOWE
Pisz, dnia 28.04.2017 r.
GKI.6140.19.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
Gmina Pisz zaprasza do złożenia oferty cenowej na „Świadczenie usług w zakresie opieki nad kotami wolno żyjącymi oraz zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom poszkodowanym w wypadkach komunikacyjnych lub w inny sposób okaleczonym i pozostawionym bez opieki na terenie gminy Pisz w roku 2017”.
Opis przedmiotu zamówienia: Lecznica weterynaryjna, która podejmie się wykonywania w/w usług musi być do tego odpowiednio przygotowana. Lecznica musi posiadać aparaturę i sprzęt dostosowany do zakresu świadczonych usług oraz posiadać własny środek transportu i sprzęt do przewozu zwierząt. Zakres usług weterynaryjnych świadczonych dla bezdomnych i wolno żyjących kotów, które zostały dostarczone do lecznicy przez mieszkańców, Policję lub Straż Pożarną oraz bezdomnych zwierząt poszkodowanych w wypadkach komunikacyjnych lub w inny sposób okaleczonych, obejmuje udzielenie pierwszej pomocy, zbadanie ogólnego stanu zdrowia oraz szczepienie przeciwko wściekliźnie.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
- Badania ogólnego stanu zdrowia z wydaniem zaświadczenia – opis odzwierciedlony w indywidualnej karcie zdrowia zwierzęcia.
- Szczepienia przeciwko wściekliźnie.
- Wykonywania innych szczepień – szczepienia podstawowych chorób (szczepionka 4 - składnikowa).
- Sterylizacji kotki przed wypuszczeniem na wolność.
- Kastracji kota przed wypuszczeniem na wolność.
- Obserwacji w lecznicy zwierzęcia w celu wykonania zabiegów ujętych w punktach 2, 3 ,4 i 5 wraz z wyżywieniem.
- Stacjonarnego leczenia zwierzęcia w lecznicy.
- Odrobaczenia – leki mogą być wydane osobie wyrażającej chęć adopcji do samodzielnego podania według zaleceń lekarsko – weterynaryjnych.
- Wykonywania zabiegów leczniczych wg zlecenia i zakresu uzgodnionego z Zamawiającym.
- Zagwarantowania pobytu zwierząt w lecznicy, w zależności od ich stanu zdrowia.
- Eutanazji – po uzgodnieniu z Zamawiającym – każdy przypadek musi być udokumentowany notatką sporządzoną przez lekarza weterynarii i stwierdzoną podpisami osób uprawnionych.
- Wyjazdu do wypadków drogowych, w których poszkodowane są zwierzęta, lecznica zobowiązana jest do sporządzenia notatki zawierającej opis wydarzenia, rodzaj obrażeń zwierzęcia i zakres wykonywanych zabiegów.
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017 r.
Kryteria wyboru oferty: cena łączna brutto oferty. W ofercie należy podać ceny netto i brutto oraz wysokość podatku VAT.
W załączeniu wzór umowy – (załącznik nr 2), która zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą.
Warunki płatności: przelew 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
Kary umowne: zgodnie ze wzorem umowy.
Ofertę należy złożyć na załączonym wzorze formularza ofertowego – (załącznik nr 1), w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Piszu lub przesłać na adres: Urząd Miejski w Piszu, ul. G. Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, lub przesłać w postaci elektronicznej na adres: pisz@home.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12.05.2017 r. do godz. 1200 .
Wszelkich informacji w Urzędzie Miejskim w Piszu udzielają Adam Rutkowski – pok. 12, tel. 87 4241206 i Elżbieta Sadłowska – pok. 36, tel. 87 424 12 22.
- Zapytanie Ofertowe.pdf (pdf) 2 maj 2017 09:49 0,16 MB
- Wzór Umowy.pdf (pdf) 2 maj 2017 09:49 0,25 MB