OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Burmistrz Pisza informuje, iż w dniu 13 grudnia 2017 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 632181-N-2017 zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu na świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zielonych w mieście i gminie Pisz. Zgodnie z art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.) na niniejszej stronie internetowej zostaje zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Termin składania ofert – 21 grudnia 2017 r., godz. 10:00.
Poniżej treść ogłoszenia zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 1 do rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. poz. 1127) oraz pełna wersja SIWZ w wersji elektronicznej.
- ogłoszenie o zamówieniu (pdf) 15 gru 2017 09:37 1,1 MB
- SIWZ (pdf) 13 gru 2017 14:16 1,76 MB
- Załącznik nr 1 do SIWZ (pdf) 13 gru 2017 14:16 0,15 MB
- Załącznik nr 2 do SIWZ (pdf) 13 gru 2017 14:17 0,16 MB
- Załącznik nr 3 do SIWZ - wzor oferty (pdf) 13 gru 2017 14:17 0,15 MB
- Załącznik nr 4 do SIWZ - oświadczenie o grupie kapitałowej (pdf) 13 gru 2017 14:17 0,14 MB
- Załącznik nr 5a do SIWZ - wzór umowy na zadanie nr 1 (pdf) 15 gru 2017 08:06 0,44 MB
- Załączniki nr 1, 2, 3 i 4 do wzoru umowy na zadanie nr 1 (pdf) 13 gru 2017 14:18 0,27 MB
- Załącznik nr 5b do SIWZ - wzór umowy na zadanie nr 2 (pdf) 15 gru 2017 08:07 0,44 MB
- Załącznik nr 1 do wzoru umowy na zadanie nr 2 (pdf) 15 gru 2017 10:48 0,34 MB
- Załacznik nr 5c do SIWZ - wzór umowy na zadanie nr 3 (pdf) 15 gru 2017 08:07 0,44 MB
- Załącznik nr 1 do wzoru umowy na zadanie nr 3 (pdf) 15 gru 2017 10:49 0,45 MB