OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM o wartości poniżej 60 tys. euro
Wiadomość przeniesiona do archiwum
przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Piszu
Burmistrz Pisza ul. Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, województwo Warmińsko – Mazurskie, powiat piski, tel. 0-87 423 52 10, www.pisz.pl, e-mail: pisz@home.pl, ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Piszu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV 30231100-8, 30231250-4, 30241000-0
Termin realizacji przedmiotu zamówienia– od 21.12.2004r do 28.12.2004r
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Piszu podzielona na 2 oddzielne zadania.
Zadanie nr 1 obejmuje dostawę 4 szt. komputerów klasy PC, 4 szt. monitorów
Zadanie nr 2 obejmuje dostawę oprogramowania do kosztorysowania
Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania.
Kryterium oceny ofert i jego znaczenie ( w %):
Cena ( koszt) – 100%
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 39 lub za zaliczeniem pocztowym.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 39 w terminie do dnia 13.12.2004r do godz. 12.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.12.2004r o godz. 12.20 w siedzibie Zamawiającego pok. nr 39.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy:
1)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w ust. 9 pkt 2 SIWZ
4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w ust. 9 pkt. 2 SIWZ
Nie jest wymagane wniesienie wadium.
Postanowienia zawarte w złożonej ofercie wiążą Wykonawcę przez 30 dni kalendarzowych od upływu terminu składania ofert.
Oferta nie może zawierać rozwiązań wariantowych.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Jarosław Andrzej Turski – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego tel 087 42 41 209
Lech Szumowski – Informatyk w Urzędzie Miejskim w Piszu tel. 087 42 41 218
Termin realizacji przedmiotu zamówienia– od 21.12.2004r do 28.12.2004r
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miejskiego w Piszu podzielona na 2 oddzielne zadania.
Zadanie nr 1 obejmuje dostawę 4 szt. komputerów klasy PC, 4 szt. monitorów
Zadanie nr 2 obejmuje dostawę oprogramowania do kosztorysowania
Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania.
Kryterium oceny ofert i jego znaczenie ( w %):
Cena ( koszt) – 100%
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 39 lub za zaliczeniem pocztowym.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 39 w terminie do dnia 13.12.2004r do godz. 12.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.12.2004r o godz. 12.20 w siedzibie Zamawiającego pok. nr 39.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy:
1)Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
3)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w ust. 9 pkt 2 SIWZ
4)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w ust. 9 pkt. 2 SIWZ
Nie jest wymagane wniesienie wadium.
Postanowienia zawarte w złożonej ofercie wiążą Wykonawcę przez 30 dni kalendarzowych od upływu terminu składania ofert.
Oferta nie może zawierać rozwiązań wariantowych.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Jarosław Andrzej Turski – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego tel 087 42 41 209
Lech Szumowski – Informatyk w Urzędzie Miejskim w Piszu tel. 087 42 41 218