OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Burmistrz Pisza informuje, iż w dniu 16 lutego 2018 roku w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 519734-N-2018 zostało zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu na usunięcie 2 szt. drzew rosnących na terenach stanowiących własność Gminy Pisz. Zgodnie z art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.) na niniejszej stronie internetowej zostaje zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
UWAGA! Zzmiana terminu składania ofert – 27 lutego 2018 r., godz. 08:00.
Poniżej treść ogłoszenia zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 1 do rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. poz. 1127) oraz pełna wersja SIWZ w wersji elektronicznej.
- ogłoszenie o zamówieniu (pdf) 16 lut 2018 18:31 0,75 MB
- SIWZ (pdf) 16 lut 2018 18:31 1,42 MB
- Załącznik nr 1 do SIWZ (ZMIENIONY) (pdf) 23 lut 2018 11:44 0,41 MB
- Załącznik nr 2 do SIWZ - wzór oferty (ZMIENIONY) (pdf) 23 lut 2018 11:45 0,4 MB
- Załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie o grupie kapitałowej (pdf) 16 lut 2018 18:32 0,39 MB
- Załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie o grupie kapitałowej (ZMIENIONY) (pdf) 23 lut 2018 11:45 0,39 MB
- Załącznik nr 4 do SIWZ - wzór umowy (pdf) 16 lut 2018 18:33 0,49 MB
- załącznik nr 1 do wzoru umowy - wyniki pomiarów drzew (ZMIENIONY) (pdf) 23 lut 2018 11:45 0,11 MB
- załącznik nr 2 do wzoru umowy - zezwolenie (pdf) 16 lut 2018 18:33 0,35 MB
- załącznik nr 3 do wzoru umowy - projekt zagospodarowania terenu (ZMIENIONY) (pdf) 23 lut 2018 11:45 0,14 MB
- załącznik nr 3 do wzoru umowy - projekt zagospodarowania terenu (pdf) 16 lut 2018 18:33 0,25 MB