INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
Zamawiający – Gmina Pisz informuje, iż w procedurze zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, w przedmiocie zamówienia: „Świadczenie usług w zakresie zarządzania i obsługi cmentarzy komunalnych”, została złożona jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
Wybrano ofertę złożoną przez ADMINISTRATOR Sp. z o.o., z siedzibą w Piszu, przy
ul. Wąglickiej 1, za łączną cenę 165.558,00 zł brutto za realizację przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „SIWZ”.
Oferta Wykonawcy spełnia wszystkie wymagania określone w SIWZ oraz według kryteriów przyjętych w SIWZ uzyskała najwyższą liczbę punktów, w wyniku czego wygrywa przetarg jako najkorzystniejsza złożona oferta.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Nazwa i adres Wykonawcy:
Oferta nr 1
ADMINISTRATOR Sp. z o.o.
ul. Wąglicka 1
12-200 Pisz
Liczba pkt w kryterium: łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia – 60 %:
Oferta nr 1 (165 558,00 : 165 558,00)x60x4 = 240,00 pkt
Liczba pkt w kryterium: termin usunięcia zgłoszonych nieprawidłowości – 40 %:
Oferta nr 1 (5 : 5)x40x4 = 160,00 pkt
Razem
400,00 pkt
Zamawiający informuje o nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów.