INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
Zamawiający – Gmina Pisz informuje, iż w procedurze zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, w przedmiocie zamówienia: „Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania ulic, dróg, chodników, parkingów, wiat, przystanków i zatok autobusowych oraz dojść do zatok na terenie miasta i gminy Pisz od 15 stycznia 2019 r. do 15 maja 2019 r. – zadanie nr 1 (teren miasta Pisz)”, została złożona jedna oferta niepodlegająca odrzuceniu.
Wybrano ofertę złożoną przez Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., z siedzibą w Piszu, przy ul. Olsztyńskiej 3, za łączną cenę 259.200,00 zł brutto za realizację przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej „SIWZ”.
Oferta Wykonawcy spełnia wszystkie wymagania określone w SIWZ i jako jedyna złożona oferta według kryteriów przyjętych w SIWZ uzyskała najwyższą liczbę punktów, w wyniku czego wygrywa przetarg jako najkorzystniejsza złożona oferta.
Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Nazwa i adres Wykonawcy:
Oferta nr 1
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
ul. Olsztyńska 3
12-200 Pisz
Liczba pkt w kryterium: łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia – 60 %:
Oferta nr 1 (259 200,00 : 259 200,00)x60x3 = 180,00 pkt
Liczba pkt w kryterium: podniesienie standardu utrzymania ulic i dróg z drugiej kolejności do pierwszej – 40 %:
Oferta nr 1 (0 pkt)x40x3 = 0,00 pkt
Razem
180,00 pkt
Zamawiający informuje o nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów.