BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

ZMIANA ZASAD FUNKCJONOWANIA PUNKTÓW NIEODPŁATNEJ POMOCY PRAWNEJ W POWIECIE PISKIM - PRZEDŁUŻENIE TERMINU ORGANIZACJI UDZIELANIA PORAD NA ODLEGŁOŚĆ

Informujemy, że w związku z przeciwdziałaniem zagrożeniom związanym z COVID-19,do dnia 30 KWIETNIA 2020 r. włącznie, Starosta Piski przedłużył termin zawieszenia działalności punktów niepłatnej pomocy prawnej na zasadzie osobistego udzielania porad w punktach w Piszu i Białej Piskiej. Jednocześnie informujemy, że w tym czasie organizuje się udzielanie porad przez telefon lub drogą e-mailową.

W celu uzyskania porady należy wypełnić załączony wniosek o zgłoszenie porady na odległość wraz z oświadczeniem o niemożności pokrycia kosztów odpłatnej porady. Skan podpisanego wniosku i oświadczenia należy przesłać na e-mail Starostwa Powiatowego w Piszu sekretariat@powiat.pisz.pl. Telefonicznie lub e-mailowo zostanie umówiony termin porady. Porada zostanie udzielona telefonicznie lub e-mailowo.
Po udzielonej nieodpłatnej pomocy prawnej lub świadczonym nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim osoba uprawniona zostanie poinformowana o możliwości przekazania anonimowej opinii
o udzielonej nieodpłatnej pomocy prawnej lub świadczonym nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim pod adresem poczty elektronicznej Starostwa Powiatowego w Piszu sekretariat@powiat.pisz.pl lub listownie na adres Starostwa Powiatowego w Piszu, ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz.

Wszelkie zapytania na temat funkcjonowania Punktów nieodpłatnej pomocy prosimy kierować pod numer Starostwa Powiatowego w Piszu 87 425 47 00.

Szczegóły w załaczeniu.

Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 15 kwi 2020 07:47
Data opublikowania: środa, 15 kwi 2020 13:32
Opublikował(a): Maciej Cwalina
Zaakceptował(a): Krystyna Marcińczyk
Artykuł był czytany: 1185 razy