KOMUNIKAT
W związku z obecną sytuacją epidemiologiczną w całym kraju, znacznym wzrostem liczby zachorowań na COVID-19 i stosownie do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2020 r. (Dz. U. poz.1931),
od dnia 3 listopada 2020 r. do dnia 4 grudnia 2020 r. ,
Urząd Miejski w Piszu przechodzi na pracę zdalną.
Pracownicy Urzędu będą naprzemiennie wykonywali swoje obowiązki w Urzędzie lub w domu, w sposób zdalny. Od 3 listopada br. obsługa w Urzędzie będzie odbywała się głównie przez Internet, platformę ePUAP, telefon, wiadomości e-mail i pocztę.
Najpilniejsze sprawy będą jednak załatwiane niezwłocznie. Z zakresu pracy zdalnej będą wyłączni pracownicy realizujący zadania niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom lub inne zadania niezbędne ze względu na przepisy prawa lub potrzeby Urzędu.
Wprowadzone środki ostrożności, również w Urzędzie, są niezbędne. Urząd musi funkcjonować w sposób ciągły i spełniać swoje role w stosunku do mieszkańców. Nowa forma pracy ma temu służyć. Dlatego liczymy na wyrozumiałość.