Odpowiedź na zapytania nr 3-5 do treści SWZ wraz ze zmianą treści SWZ
Gmina Pisz działając na podstawie przepisów art. 135 ust. 2 i 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.), wyjaśnia treść Specyfikacji Warunków Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą "Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pisz".
Gmina Pisz, działając na podstawie przepisów art. 137 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 ze zm.), zmienia treść Specyfikacji Warunków Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą "Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pisz".
Zamawiający informuje, iż w związku z niniejszą zmianą treści Specyfikacji Warunków Zamówienia przesuwa termin składania ofert, który upływa z dniem 05 maja 2021 r. o godz. 12:00.
Warunki otwarcia ofert - 05 maja 2021 r. godz. 13:00.
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą zamiast 24 lipca 2021 r. powinno być 02.08.2021 r.
Niniejsza odpowiedź na zapytania wraz z informacją o zmianie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia na "Dostawę energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pisz".
Załączniki:
1) treść zapytania nr 3;
2) treść zapytania nr 4;
3) treść zapytania nr 5;
4) wyjaśnienie treści SWZ;
5) SWZ - modyfikacja;
6) załącznik nr 1 - formularz oferty - modyfikacja;
7) załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy - modyfikacja;
8) zmiana treści SWZ;
9) szczegóły postępowania.
- załącznik nr 1 (pdf) 19 kwi 2021 13:58 0,5 MB
- załącznik nr 2 (pdf) 19 kwi 2021 13:58 0,03 MB
- załącznik nr 3 (pdf) 19 kwi 2021 13:58 0,11 MB
- załącznik nr 4 (pdf) 19 kwi 2021 14:02 0,26 MB
- załącznik nr 5 (pdf) 19 kwi 2021 14:02 0,38 MB
- załącznik nr 6 (pdf) 19 kwi 2021 14:02 0,3 MB
- załącznik nr 7 (pdf) 19 kwi 2021 14:03 0,15 MB
- załącznik nr 8 (pdf) 19 kwi 2021 14:03 0,13 MB
- załącznik nr 9 (pdf) 19 kwi 2021 14:03 0,05 MB