BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Przetarg nieograniczony

na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Piszu
Pisz dnia 26.10.2005r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości poniżej 60 tys. euro
Gmina Pisz ul. Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, województwo Warmińsko – Mazurskie, powiat piski,
tel. 87 423 52 10, www.pisz.pl, e-mail: pisz@home.pl ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Piszu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV 30.23.13.00-0; 30.23.32.31-9; 30.23.32.32-6; 30.24.21.00-8

Termin realizacji przedmiotu zamówienia– w ciągu 7 dni, licząc od dnia podpisania umowy
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Miejskiego w Piszu obejmująca dostawę 15 szt. komputerów, 15 monitorów LCD, 4 drukarek laserowych, 1 szt. drukarki igłowej, 15 szt. zasilaczy awaryjnych i 30 szt. oprogramowania antywirusowego.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych z podziałem na poniższe zadania.
Zadanie I
Dostawa sprzętu komputerowego do Urzędu Miejskiego w Piszu obejmuje dostawę 15 szt. zestawów komputerowych, 15 szt. monitorów LCD, 4 szt. drukarek laserowych, 1 szt. drukarki igłowej, 15 szt. zasilaczy awaryjnych.
Zadanie II
Dostawa 30 szt. oprogramowania antywirusowego eTrust 7.1. Zakup oprogramowania stanowi rozszerzenie ilości stanowisk programu antywirusowego posiadanego przez Zamawiającego

Kryterium oceny ofert i jego znaczenie ( w %): Cena ( koszt) – 100%

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 22 lub za zaliczeniem pocztowym.

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego p.nr 22 w terminie do dnia 14.11.2005r do godz. 10.00

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.11.2005r o godz. 10.20 w siedzibie Zamawiającego pok. nr 22.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy:
1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.).
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.).
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.).
Nie jest wymagane wniesienie wadium.

Postanowienia zawarte w złożonej ofercie wiążą Wykonawcę przez 30 dni kalendarzowych od upływu terminu składania ofert.
Oferta nie może zawierać rozwiązań wariantowych.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Jarosław Andrzej Turski – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego tel. 87 42 41 209
Lech Szumowski – Informatyk w Urzędzie Miejskim w Piszu tel. 87 42 41 218
Data powstania: środa, 26 paź 2005 10:29
Data opublikowania: czwartek, 27 paź 2005 10:31
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 14 lis 2005 11:28
Opublikował(a): Jarosław Andrzej Turski
Zaakceptował(a): Jarosław Andrzej Turski
Artykuł był czytany: 2043 razy