O G Ł O S Z E N I E o przetargu nieograniczonym o wartości poniżej 60 000 euro
Wiadomość przeniesiona do archiwum
na świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego na terenie Gminy Pisz
Gmina Pisz, ul. Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, województwo warmińsko-mazurskie, powiat piski, tel. 0-87 423 52 10, www.pisz.pl, e-mail: pisz@home.pl ogłasza przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego na terenie Gminy Pisz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą. Wspólny słownik zamówień – CPV 60.11.22.00-8
Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 01.11.2006r do 31.10.2007r.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego na terenie Gminy Pisz, zgodnie z wykazem 9 linii o łącznej długości 796 km oraz częstotliwości kursów ustalonych przez zamawiającego. Opłaty za bilety komunikacji miejskiej ustalane są przez Radę Miejską w Piszu w drodze uchwały. Zamawiający zobowiązuje się wydzierżawić w celu świadczenia usług transportowych na terenie Gminy Pisz 5 autobusów. Autobusy przeznaczone do wydzierżawienia:
1. Autosan H9-35, o numerze rejestracyjnym – NPI - K205, numerze silnika 215100 i numerze podwozia 600453. Rok produkcji 1988;
2. Autosan H9-35, o numerze rejestracyjnym – NPI - J966 , numerze silnika 8001 i numerze podwozia 360496. Rok produkcji 1981;
3. Autosan H9-35, o numerze rejestracyjnym – NPI - 31AM , numerze silnika 5530 i numerze podwozia 530016. Rok produkcji 1985;
4. Autosan H9-35, o numerze rejestracyjnym – NPI - A920 , numerze silnika 11035 i numerze podwozia 530194. Rok produkcji 1985;
5. Jelcz L-11, o numerze rejestracyjnym – NPI - K407, numerze silnika 100189027 i numerze podwozia 0442. Rok produkcji 1989.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z utrzymaniem autobusów. W okresie trwania umowy stan techniczny autobusów nie może ulec pogorszeniu.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz licencji zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2004r.Nr 204, poz. 2088 z późn. zm.) lub też promesy udzielenia licencji zgodnie z art. 9 ust. 1 w/w ustawy, jak również złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie wykazu pracowników, z którego wynikać będzie dysponowanie przynajmniej 7 osobami, niezbędnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania autobusami wraz z podaniem doświadczenia zawodowego pracowników wraz z załączeniem kopii posiadanych uprawnień do kierowania autobusami, jak również wykazu sprzętu, z którego wynikać będzie dysponowanie przynajmniej 5 autobusami oraz oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. Dokumenty dotyczące uprawnień do kierowania autobusami powinny dotyczyć wykonawcy lub osób, którymi dysponuje wykonawca przy realizacji zamówienia.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty stosowane będą następujące kryteria:
a) łączna cena brutto za świadczenie usługi transportu zbiorowego na terenie gminy – 80%
b) miesięczna wysokość czynszu za dzierżawę 5 autobusów – 20%
Oferty na wykonanie zamówienia należy składać w pokoju nr 35 Urzędu Miejskiego w Piszu ul. Gizewiusza 5 do dnia 21.09.2006r. do godz. 10.00.
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego – Urzędzie Miejskim w Piszu, ul. Gizewiusza 5, pokój nr 35 w dniu 21.09.2006 r. o godz. 10.20.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Wadium nie jest wymagane.
Termin związania ofertą: 30 dni kalendarzowych od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej www.pisz.pl/bip
Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 01.11.2006r do 31.10.2007r.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego na terenie Gminy Pisz, zgodnie z wykazem 9 linii o łącznej długości 796 km oraz częstotliwości kursów ustalonych przez zamawiającego. Opłaty za bilety komunikacji miejskiej ustalane są przez Radę Miejską w Piszu w drodze uchwały. Zamawiający zobowiązuje się wydzierżawić w celu świadczenia usług transportowych na terenie Gminy Pisz 5 autobusów. Autobusy przeznaczone do wydzierżawienia:
1. Autosan H9-35, o numerze rejestracyjnym – NPI - K205, numerze silnika 215100 i numerze podwozia 600453. Rok produkcji 1988;
2. Autosan H9-35, o numerze rejestracyjnym – NPI - J966 , numerze silnika 8001 i numerze podwozia 360496. Rok produkcji 1981;
3. Autosan H9-35, o numerze rejestracyjnym – NPI - 31AM , numerze silnika 5530 i numerze podwozia 530016. Rok produkcji 1985;
4. Autosan H9-35, o numerze rejestracyjnym – NPI - A920 , numerze silnika 11035 i numerze podwozia 530194. Rok produkcji 1985;
5. Jelcz L-11, o numerze rejestracyjnym – NPI - K407, numerze silnika 100189027 i numerze podwozia 0442. Rok produkcji 1989.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z utrzymaniem autobusów. W okresie trwania umowy stan techniczny autobusów nie może ulec pogorszeniu.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz licencji zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2004r.Nr 204, poz. 2088 z późn. zm.) lub też promesy udzielenia licencji zgodnie z art. 9 ust. 1 w/w ustawy, jak również złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie wykazu pracowników, z którego wynikać będzie dysponowanie przynajmniej 7 osobami, niezbędnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania autobusami wraz z podaniem doświadczenia zawodowego pracowników wraz z załączeniem kopii posiadanych uprawnień do kierowania autobusami, jak również wykazu sprzętu, z którego wynikać będzie dysponowanie przynajmniej 5 autobusami oraz oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. Dokumenty dotyczące uprawnień do kierowania autobusami powinny dotyczyć wykonawcy lub osób, którymi dysponuje wykonawca przy realizacji zamówienia.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty stosowane będą następujące kryteria:
a) łączna cena brutto za świadczenie usługi transportu zbiorowego na terenie gminy – 80%
b) miesięczna wysokość czynszu za dzierżawę 5 autobusów – 20%
Oferty na wykonanie zamówienia należy składać w pokoju nr 35 Urzędu Miejskiego w Piszu ul. Gizewiusza 5 do dnia 21.09.2006r. do godz. 10.00.
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego – Urzędzie Miejskim w Piszu, ul. Gizewiusza 5, pokój nr 35 w dniu 21.09.2006 r. o godz. 10.20.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Wadium nie jest wymagane.
Termin związania ofertą: 30 dni kalendarzowych od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej www.pisz.pl/bip
Pliki do pobrania:
- siwz (pdf) 13 wrz 2006 07:44 2,34 MB
- załączniki (pdf) 13 wrz 2006 07:44 0,34 MB