BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

O G Ł O S Z E N I E o przetargu nieograniczonym o wartości poniżej 60 000 euro

na świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg, ulic i chodników na terenie Gminy Pisz w sezonie 2006/2007
Gmina Pisz, ul. Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, województwo warmińsko-mazurskie, powiat piski, tel. 0-87 423 52 10, www.pisz.pl, e-mail: pisz@home.pl ogłasza przetarg nieograniczony na świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg, ulic i chodników na terenie Gminy Pisz w sezonie 2006/2007, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą. Wspólny słownik zamówień – CPV 90.12.13.20-0
Termin realizacji przedmiotu zamówienia –od dnia podpisania umowy do 15 maja 2007r.
Przedmiotem zamówienia jest:
1) świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg, ulic i chodników na terenie miasta i gminy Pisz, obejmujących czynności odśnieżania i zwalczania śliskości dróg, ulic i chodników;
2) zakupienie, przygotowanie i magazynowanie mieszanki piasku z solą i innych materiałów uszorstniających;
3) wykonanie czynności odśnieżania i zwalczania śliskości nie później niż w ciągu 1 godziny od otrzymania informacji o konieczności rozpoczęcia akcji na drodze lub po wystąpieniu utrudnień w ruchu samochodowym lub pieszym;
4) usunięcie pozostałych na drogach, ulicach i chodnikach materiałów uszorstniających po akcji zimowej do dnia 15 maja 2007r.
Zadanie nr 1 – Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg, ulic i chodników na terenie miasta Pisz.
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg, ulic i chodników na terenie miasta Pisza. Do utrzymania w standardzie 5 ulic o długości 11 748 m oraz 34 101 m 2 chodników i zatok postojowych, w standardzie 6 ulic o długości 19619 m
Zadanie nr 2 – Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Pisz.
Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Pisza o długości 155,75m
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz wykazu sprzętu, z którego:
a) w zadaniu nr 1 ma wynikać dysponowanie co najmniej: jedną pługopiaskarką jednym ciągnikiem z pługiem, jednym ciągnikiem ze skrobakiem, jedną koparko – spycharką, jednym samochodem ciężarowym o ładowności min. 5 ton
b) w zadaniu nr 2 ma wynikać dysponowanie co najmniej jednym: jedną pługopiaskarką jednym ciągnikiem z pługiem, jednym ciągnikiem ze skrobakiem, jedną koparko – spycharką, jednym samochodem ciężarowym o ładowności min. 5 ton
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty stosowane będzie następujące kryterium:
Zadanie nr 1: cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia - 100%
Zadanie nr 2: cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia - 100%
Oferty na wykonanie zamówienia należy składać w pokoju nr 30 Urzędu Miejskiego w Piszu ul. Gizewiusza 5 do dnia 07.11.2006r. do godz. 10.00.
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego – Urzędzie Miejskim w Piszu, ul. Gizewiusza 5, pokój nr 30 w dniu 07.11.2006 r. o godz. 10.20.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wadium nie jest wymagane.
Termin związania ofertą: 30 dni kalendarzowych od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej www.pisz.pl/bip

Ogłoszenie o wszczeciu postepowania zostąło umieszczone na portalu Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem OWP/2006r/10/30-2156767
Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 30 paź 2006 14:31
Data opublikowania: poniedziałek, 30 paź 2006 14:44
Data przejścia do archiwum: wtorek, 7 lis 2006 10:22
Opublikował(a): Anna Bogdanowicz
Zaakceptował(a): Anna Bogdanowicz
Artykuł był czytany: 2129 razy