BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

O G Ł O S Z E N I E o przetargu nieograniczonym o wartości poniżej 60 000 euro

na wycenę nieruchomości położonych na terenie gminy Pisz oraz inwentaryzację budynku położonego w Piszu przy ul. Warszawskiej 38
Gmina Pisz, ul. Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, województwo warmińsko-mazurskie, powiat piski, tel. 0-87 424 12 50, www.pisz.pl, e-mail: pisz@home.pl ogłasza przetarg nieograniczony na wycenę nieruchomości położonych na terenie gminy Pisz oraz inwentaryzację budynku położonego w Piszu przy ul. Warszawskiej 38, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą. Wspólny słownik zamówień - CPV - 70.10.00.00-2

Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
- w zadaniu nr 1 i nr 2 - od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2007r.; -w zadaniu nr 3 - w ciągu dwóch miesięcy od dnia podpisania umowy;
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wyceny nieruchomości oraz inwentaryzacja budynku położonego w Piszu przy ul. Warszawskiej 38
Świadczenie usług w zakresie przedmiotu zamówienia będzie odbywało się na podstawie sukcesywnych jednorazowych zleceń zamawiającego. Zostanie w nich określona ilość nieruchomości z podaniem odpowiednio: oznaczenia, rodzaju i ich położenia.
Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania:
Zadanie nr 1 - Wycena nieruchomości na potrzeby ustalenia renty planistycznej – 70 nieruchomości.
Zadanie nr 2 - Wycena nieruchomości na potrzeby ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu budowy urządzeń infrastruktury technicznej lub z tytułu podziału nieruchomości - 90 nieruchomości.
Zadanie nr 3 - inwentaryzacja budynku położonego w Piszu, przy ul. Warszawskiej 38, w tym 4 lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi; 2 lokali usługowych oraz 4 boksów garażowych.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz:
• w zadaniu nr 1 i nr 2 - dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia (wyceny nieruchomości). Dokumenty dotyczące uprawnień powinny dotyczyć wykonawcy lub osób, którymi dysponuje wykonawca przy realizacji zamówienia.
• w zadaniu nr 3 - dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w geodezji lub dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień w zakresie wyceny nieruchomości. Dokumenty dotyczące uprawnień powinny dotyczyć wykonawcy lub osób, którymi dysponuje wykonawca przy realizacji zamówienia.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.

Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty stosowane będzie następujące kryterium:
Zadanie nr 1: cena brutto za wycenę jednej nieruchomości na potrzeby ustalenia renty planistycznej - 100%
Zadanie nr 2: cena brutto za wycenę jednej nieruchomości na potrzeby ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu budowy urządzeń infrastruktury technicznej lub z tytułu podziału nieruchomości - 100%
Zadanie nr 3: cena brutto za inwentaryzację budynku położonego przy ul. Warszawskiej 38 w Piszu - 100%
Oferty na wykonanie zamówienia należy składać w pokoju nr 30 Urzędu Miejskiego w Piszu ul. Gizewiusza 5 do dnia 24.04.2007r. do godz. 10.00.
Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego – Urzędzie Miejskim w Piszu, ul. Gizewiusza 5, pokój nr 30 w dniu 24.04.2007 r. o godz. 10.20.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Wadium nie jest wymagane.
Termin związania ofertą: 30 dni kalendarzowych od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest zamieszczona na stronie internetowej www.pisz.pl/bip

Ogłoszenie o wszczęciu postępowania o numerze OWP/2007/04/13-1026137 zostało zamieszczone na
Portalu Urzędu Zamówień Publicznych
Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 13 kwi 2007 08:57
Data opublikowania: piątek, 13 kwi 2007 09:05
Data przejścia do archiwum: wtorek, 24 kwi 2007 13:12
Opublikował(a): Anna Bogdanowicz
Zaakceptował(a): Anna Bogdanowicz
Artykuł był czytany: 2212 razy