OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Wiadomość przeniesiona do archiwum
na dostawę energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pisz
Burmistrz Pisza informuje o unieważnieniu w dniu 17 września 2008 roku postępowania na dostawę energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pisz, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 10 ust.1, art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655), na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 wyżej wymienionej ustawy który stanowi, iż postępowanie unieważnia się jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
UZASADNIENIE
Na ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z dnia 08 września 2008 r. na wyżej wymienione zadanie zamieszczone na portalu BZP pod nr 218404-2008, na stronie internetowej zamawiającego oraz w jego siedzibie, do dnia składania ofert tj. 16 września 2008r. do godz. 12:00 nie wpłynęła żadna oferta.
UZASADNIENIE
Na ogłoszenie o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z dnia 08 września 2008 r. na wyżej wymienione zadanie zamieszczone na portalu BZP pod nr 218404-2008, na stronie internetowej zamawiającego oraz w jego siedzibie, do dnia składania ofert tj. 16 września 2008r. do godz. 12:00 nie wpłynęła żadna oferta.