BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O ZMIANIE TREŚCI SIWZ WRAZ Z PRZEDŁUŻENIEM TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

na dostawę energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pisz
Burmistrz Pisza informuje, iż na podstawie art. 38 ust. 4 i 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) dokonał zmian w treści SIWZ w postępowaniu na dostawę energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pisz polegających na zmianie w opisie sposobu przygotowania ofert, opisie sposobu, opisie kryteriów oceny ofert oraz zmianie wzoru oferty stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W wyniku wprowadzonych zmian:
- w ust. 10 pkt 15 otrzymuje brzmienie:
„15) W ofercie należy podać: łączną cenę brutto za realizację przedmiotu zamówienia (w złotych), łączną cenę netto za realizację przedmiotu zamówienia (w złotych), stawkę i wysokość podatku VAT od łącznej kwoty netto za realizację przedmiotu zamówienia za okres 12 miesięcy oraz składniki mające wpływ na wysokość ceny zgodnie z tabelą zamieszczoną we wzorze oferty, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.”

- ust. 12 otrzymuje brzmienie:
„12. 1) Cena oferty powinna obejmować wszystkie elementy wyszczególnione przy określeniu przedmiotu zamówienia oraz zawierać podatek VAT.
2) Cena musi być podana w złotych cyfrowo do dwóch miejsc po przecinku.
3) Łączną cenę brutto należy obliczyć za okres 12 miesięcy prognozowanego zużycia energii dla 6 punktów odbioru określonych w załączniku nr 4 do SIWZ. Łączna cena brutto powinna uwzględniać wszelkie koszty (opłaty) związane z dostawą i dystrybucją energii w tym podatek VAT oraz powinna być wyliczona w oparciu o szczegółowe koszty określone w tabeli znajdującej się w załączniku nr 3 do SIWZ.”
- w ust. 13 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
„1) Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty stosowane będzie następujące kryterium:
łączna cena brutto – 100%

Łączna cena brutto za prognozowane zużycie energii w okresie 12 miesięcy obejmująca wszystkie koszty dostarczenia energii do 6 punktów odbioru określonych w załączniku nr 4 do SIWZ.”
- załącznik nr 3 do SIWZ – wzór oferty otrzymuje nowe brzmienie zgodnie z treścią załącznika do niniejszego pisma.


Ponadto Burmistrz Pisza informuje, iż w wyniku zmiany treści SIWZ zmienia się również termin składania i otwarcia ofert określony w ust. 11 SIWZ, który otrzymuje brzmienie:
„11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) Oferty na wykonanie zamówienia należy składać w pokoju nr 39 Urzędu Miejskiego w Piszu ul. Gizewiusza 5 do dnia 23.01.2009 r. do godz. 12. 00.
2) Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego – Urzędzie Miejskim w Piszu, ul. Gizewiusza 5, pokój nr 39 w dniu 23.01.2009 r. o godz. 12 .20.”


Informacja o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia na dostawę energii elektrycznej na potrzeby Gminy Pisz.
Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 16 sty 2009 13:41
Data opublikowania: piątek, 16 sty 2009 14:31
Data przejścia do archiwum: piątek, 23 sty 2009 14:37
Opublikował(a): Arkadiusz Jackowski
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 1600 razy