BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu podczas realizacji projektu "Rewitalizacja śródmieścia miasta Pisz - Etap I"
Burmistrz Pisza informuje, że w dniu 3 lutego 2010 r. została zawarta umowa w procedurze zamówienia publicznego na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu podczas realizacji projektu "Rewitalizacja śródmieścia miasta Pisz - Etap I". Umowę zawarto z DEKRA INDUSTRIAL Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Indiry Gandhi 15/4. Wykonawca został wyłoniony w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.).

Poniżej ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 4 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 12, poz. 69).


Pisz: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu podczas realizacji projektu Rewitalizacja śródmieścia miasta Pisz - Etap I

Numer ogłoszenia: 24567 - 2010; data zamieszczenia: 04.02.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6783 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241200, 4241223, faks 087 4235429.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu podczas realizacji projektu Rewitalizacja śródmieścia miasta Pisz - Etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu podczas realizacji projektu - Rewitalizacja śródmieścia miasta Pisz - etap I. Do obowiązków Inżyniera Kontraktu należy w szczególności: 1) Wykonywanie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) - w specjalnościach: a) drogowej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń energetycznych i elektroenergetycznych; 2) Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową oraz harmonogramem rzeczowo - finansowym będącym załącznikiem do umowy z Wykonawcą robót budowlanych; 3) Koordynowanie wykonawstwa robót wszystkich branż przewidzianych do realizacji w dokumentacji projektowej; 4) Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót; 5) Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby uzyskanie opinii autora projektu; 6) Akceptacja materiałów do wbudowania dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych; 7) Opiniowanie propozycji zmian: technologii wykonania, zastosowanych materiałów oraz urządzeń proponowanych przez wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego; 8) Uczestniczenie przy przeprowadzaniu wszelkich prób, pomiarów i sprawdzeń; 9) Udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej budowy; 10) Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu; 11) Dokonywanie odbiorów częściowych robót; 12) Prowadzenie rozliczeń robót w zakresie rzeczowo-finansowym; 13) Składanie miesięcznych sprawozdań dla Zamawiającego z postępu rzeczowo-finansowego realizacji zadania; 14) Uczestniczenie w komisji odbioru końcowego zadania oraz w komisjach odbiorów gwarancyjnych; 15) Przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Piszu i przekazanie kopii wniosku z potwierdzoną datą wpływu PINB dla Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 4 - Rozwój. Restrukturyzacja i rewitalizacja miast, Działanie 4.2 - Rewitalizacja miast, Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: DEKRA INDUSTRIAL Sp. z o.o., ul. Indiry Gandhi 15/4, 02-776 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149.137,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 79.479,95

Oferta z najniższą ceną: 79.479,95 / Oferta z najwyższą ceną: 108.580,00

Waluta: PLN.
Data powstania: czwartek, 4 lut 2010 13:35
Data opublikowania: czwartek, 4 lut 2010 15:16
Data przejścia do archiwum: piątek, 12 lut 2010 07:27
Opublikował(a): Bartłomiej Sienkiewicz
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 2011 razy