BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

na wykonanie dokumentacji projektowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu na działkach o numerach geodezyjnych 1431/9 i 1431/10 przy ulicy Zagłoby w Piszu
Burmistrz Pisza informuje, że w dniu 1 lipca 2010 r. została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego na wykonanie dokumentacji projektowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu na działkach o numerach geodezyjnych 1431/9 i 1431/10 przy ulicy Zagłoby w Piszu. Umowę zawarto ze Stanisławem Sójkowskim prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą DOM-BUD Stanisław Sójkowski z siedzibą w Suwałkach, przy ul. Korczaka 2. Wykonawca został wyłoniony w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759).

Poniżej ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 4 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 12, poz. 69).


Pisz: Wykonanie dokumentacji projektowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu na działkach o numerach geodezyjnych 1431/9 i 1431/10 przy ulicy Zagłoby w Piszu

Numer ogłoszenia: 176941 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 118651 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241200, 4241223, faks 087 4235429.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu na działkach o numerach geodezyjnych 1431/9 i 1431/10 przy ulicy Zagłoby w Piszu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu na działkach o numerach geodezyjnych 1431/9 i 1431/10 przy ulicy Zagłoby w Piszu, o następującej charakterystyce: 1) budynek czterokondygnacyjny, podpiwniczony o powierzchni zabudowy 600 m2. Budynek powinien posiadać 40 lokali mieszkalnych 1-, 2-, 3-pokojowych o powierzchni od 40 do 65 m2, w tym dwa mieszkania na parterze przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Ilość lokali: 1-pokojowe - 15 szt., 2-pokojowe - 20 szt. i 3-pokojowe - 5 szt. Łazienki wyposażone w: wannę, umywalkę, miskę ustępową, kuchnie - w wolnostojące kuchenki gazowe z piekarnikiem oraz zlewozmywak dwukomorowy. Forma i standard wykończenia powinny uwzględniać sposób przeznaczenia obiektu - mieszkania komunalne, wykończone; 2) do każdego mieszkania przydzielone jedno pomieszczenie gospodarcze usytuowane w piwnicy; 3) budynek wyposażony w instalacje: elektryczną, wodociągową, kanalizacyjną, c.o., teleinformatyczną, telefoniczną, gazową. Należy przewidzieć rozwiązania umożliwiające montaż urządzeń pomiarowych na zewnątrz lokali mieszkalnych (klatki schodowe). Na korytarzach i w piwnicy zaprojektować instalację elektryczną 12V; 4) struktura mieszkań musi być na etapie projektowania uzgadniana z Zamawiającym i ostatecznie zatwierdzona przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, aby powierzchnia budynku oraz lokali mieszkalnych różniła się w granicach ± 15 % od powierzchni podanych powyżej, jednak dla powierzchni mieszkalnej nie mniej niż: dla mieszkań 1-pokojowych - 20 m2, dla mieszkań 2-pokojowych - 35 m2 i dla mieszkań 3-pokojowych - 45 m2. 2. Zakres dokumentacji obejmuje : 1) wykonanie badań geotechnicznych gruntu; 2) wykonanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w wersji papierowej w 2 egzemplarzach; 3) wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego z zagospodarowaniem terenu w wersji papierowej w 6 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej do odczytu w formacie .pdf; 4) wykonanie projektów branżowych wykonawczych budynku mieszkalnego wielorodzinnego z zagospodarowaniem terenu wraz z drogami dojazdowymi, parkingami, małą architekturą i zielenią w wersji papierowej w 6 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej do odczytu w formacie .pdf; 5) sporządzenie kosztorysów inwestorskich z przedmiarami robót z podziałem na poszczególne branże w wersji papierowej w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej do odczytu w formacie .pdf; 6) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w wersji papierowej w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej do odczytu w formacie .pdf; 7) sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych w wersji papierowej w 2 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej do odczytu w formacie .pdf. 3. Dokumentacja projektowa musi być zgodna z: 1) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane, (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.); 2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690, z późn. zm.); 3) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133, z późn. zm.); 4) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072, z późn. zm.); 5) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389); 6) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126); 7) obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 8) miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Wykonawca uzyska akceptację Zamawiającego odnośnie wszelkich propozycji rozwiązań technicznych i materiałowych, odbiegających od standardów i wpływających na podniesienie kosztów realizacji inwestycji. Wykonawca zastosuje w dokumentacji projektowej materiały odpowiadające wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881, z późn. zm.). Wykonawca opisze w dokumentacji projektowej technologię robót, materiały, maszyny i urządzenia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie uczestników przyszłego postępowania przetargowego na wykonanie robót według przedmiotowej dokumentacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ). Dokumentacja powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, maszyn i urządzeń. Należy unikać nazw własnych producentów lub wyrobów. 4. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia ma również obowiązek: 1) sporządzić wnioski o wydanie i uzyskać w imieniu Zamawiającego warunki techniczne przyłączenia do sieci: wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej i gazowej; 2) uzyskać wszelkie opinie, uzgodnienia, zezwolenia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę; 3) uzyskać w imieniu Zamawiającego pozwolenie na budowę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Stanisław Sójkowski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą DOM-BUD Stanisław Sójkowski, ul. Korczaka 2, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 188.225,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 64.660,00

Oferta z najniższą ceną: 64.660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 239.730,00

Waluta: PLN.
Data powstania: wtorek, 6 lip 2010 11:18
Data opublikowania: wtorek, 6 lip 2010 15:02
Data przejścia do archiwum: środa, 14 lip 2010 07:42
Opublikował(a): Bartłomiej Sienkiewicz
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 2143 razy