BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

na remont nawierzchni wraz z zagospodarowaniem terenu na osiedlu pomiędzy ul. Marii Konopnickiej i ul. Czerniewskiego w Piszu
Burmistrz Pisza informuje, że w dniu 12 sierpnia 2010 r. została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego na remont nawierzchni wraz z zagospodarowaniem terenu na osiedlu pomiędzy ul. Marii Konopnickiej i ul. Czerniewskiego w Piszu. Umowę zawarto z Przedsiębiorstwem Zaopatrzenia Rolnictwa CHEMI-PLON Sp. z o.o., ul. Suwalska 27, 11-500 Giżycko. Wykonawca został wyłoniony w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. u. z 2010 r. Nr 113, poz. 759).

Poniżej ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zgodnie z treścią formularza stanowiacego załącznik nr 4 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. u. Nr 12, poz. 69).


Pisz: Remont nawierzchni wraz z zagospodarowaniem terenu na osiedlu pomiędzy ul. Marii Konopnickiej i ul. Czerniewskiego w Piszu

Numer ogłoszenia: 223647 - 2010; data zamieszczenia: 18.08.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175715 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4241200, 4241223, faks 087 4235429.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni wraz z zagospodarowaniem terenu na osiedlu pomiędzy ul. Marii Konopnickiej i ul. Czerniewskiego w Piszu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni wraz z zagospodarowaniem terenu na osiedlu pomiędzy ul. Marii Konopnickiej i ul. Czerniewskiego w Piszu a w szczególności: 1) ułożenie rur ochronnych o śr. nominalnej 110 mm i o łącznej dł. 205 m; 2) regulacja pionowa studzienek - 22 szt.; 3) wykonanie kanalizacji deszczowej: a) z rur PCV o śr. zewn. 315 mm i o dł. 283 m, b) z rur PCV o śr. zewn. 160 mm i o dł. 90 m, c) montaż studzienek ściekowych betonowych o śr. 500 mm z osadnikiem i syfonem - 12 szt., d) montaż studzienek systemowych o śr. 1000 mm - 9 szt., e) wykonanie przecisku sterowanego z żerdzią pilotową z kamionkowych rur przeciskowych o śr. DN 400 mm i o łącznej dł. 22m; 4) rozebranie nawierzchni z betonu o gr. 15 cm mechanicznie o łącznej powierzchni 1737 m2; 5) rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych o wymiarach 35 cm x 35 cm x 5 cm o łącznej powierzchni 980 m2; 6) rozebranie krawężników betonowych o łącznej dł. 573 m; 7) rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6 cm x 20 cm o łącznej dł. 360 m; 8) wywiezienie gruzu spryzmowanego na odległość 1 km o łącznej kubaturze 339,65 m3; 9) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o gr. 80 mm na podsypce cementowo- piaskowej o gr. 50 mm o łącznej powierzchni 1112 m2 - parking z kostki koloratu grafit; 10) wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej szarej o gr. 80 mm na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 50 mm o łącznej powierzchni 769 m2 ; 11) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 5 cm (warstwa wiążąca) o łącznej powierzchni 1635 m2; 12) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o gr. 4 cm (warstwa ścieralna) o łącznej powierzchni 1635 m2; 13) ustawienie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15 cm x 25 cm o łącznej dł. 1015,4 m; 14) ustawienie obrzeży betonowych wystających o wymiarach 30 cm x 8 cm o łącznej dł. 488 m; 15) urządzenie zieleni; 16) montaż urządzeń małej architektury; 17) oznakowanie pionowe i poziome jezdni.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.11.12.00-0, 45.11.11.00-9, 45.23.13.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Rolnictwa CHEMI-PLON Sp. z o.o., ul. Suwalska 27, 11-500 Giżycko, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1.135.938,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 843.020,00

Oferta z najniższą ceną: 843.020,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1.115.393,02

Waluta: PLN.


Data powstania: środa, 18 sie 2010 13:00
Data opublikowania: środa, 18 sie 2010 13:32
Data przejścia do archiwum: czwartek, 26 sie 2010 08:58
Opublikował(a): Joanna Banach
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 1928 razy