BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

na wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont instalacji wodno-kanalizacyjnej i c.o. w lokalach zarządzanych przez ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Piszu
ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Piszu, działając w imieniu Gminy Pisz, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, unieważnia ww. postępowanie z uwagi na fakt, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

UZASADNIENIE

W dniu 27 września 2010 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w postępowaniu oraz wyznaczył wybranemu Wykonawcy termin podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na dzień 6 października 2010 r.
Wybrany Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz poinformował Zamawiającego, iż nie zawrze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z uwagi na fakt, iż w postępowaniu została złożona tylko jedna oferta, nie jest możliwy ponowny wybór najkorzystniejszej oferty na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy oraz niemożliwe jest zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym postępowanie o udzielenie zamówienia podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy.
Data powstania: piątek, 8 paź 2010 11:11
Data opublikowania: piątek, 8 paź 2010 14:29
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 18 paź 2010 08:14
Opublikował(a): Bartłomiej Sienkiewicz
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 1826 razy