ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIA NR 5 I 6 DO SIWZ WRAZ ZE ZMIANĄ TREŚCI SIWZ ORAZ PRZEDŁUŻENIEM TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Wiadomość przeniesiona do archiwum
na remont i rozbudowę budynku byłego ośrodka kultury w Wiartlu
Do Zamawiającego w dniu 26 października 2010 r. wpłynęły zapytania nr 5 i 6 dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na remont i rozbudowę budynku byłego ośrodka kultury w Wiartlu. Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą” udziela odpowiedzi:
ZAPYTANIE NR 5:
Ad. 1. Zamawiający zmienił przedmiar robót sanitarnych zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego pisma.
Ad. 2. Zamawiający zmienił opis robót sanitarnych zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego pisma. W przedmiarze robót jest to poz. 14.
Ad. 3. Zamawiający zmienił opis robót sanitarnych zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego pisma.
Ad. 4. Zamawiający zmienił przedmiar robót sanitarnych zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego pisma.
Ad. 5. Zawory ASV nie są wyposażone w siłowniki i termostaty pomieszczeniowe – są to zawory różnicy ciśnień wbudowane w szafki z rozdzielaczami. Zamawiający zmienił przedmiar robót sanitarnych zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego pisma.
ZAPYTANIE NR 6:
Ad. 1. Zamawiający zmienił przedmiar robót sanitarnych zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego pisma.
Ad. 2. Zamawiający zmienił opis robót sanitarnych zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego pisma.
Mając powyższe na uwadze na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Zamawiający zmienia:
1) załącznik nr 5 do SIWZ – dokumentacja projektowa – instalacje sanitarne – opis, który otrzymuje brzmienie zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszego pisma;
2) przedmiar robót sanitarnych stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, który otrzymuje brzmienie zgodnie z treścią załącznika nr 4 do niniejszego pisma.
Jednocześnie na podstawie art. 38 ust. 6 ustawy Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert określony w cz. XII SIWZ, który otrzymuje brzmienie:
„XII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, pok. nr 39 – w terminie do dnia 2 listopada 2010 r. do godziny 10.00. Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Piszu: 715 – 1515.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza, pok. nr 39 – w dniu 2 listopada 2010 r. o godzinie 10.20.”.
Załączniki:
1) treść zapytania nr 1
2) treść zapytania nr 2
3) zmieniony załącznik nr 5 do SIWZ – dokumentacja projektowa – instalacje sanitarne – opis
4) zmieniony załącznik nr 7 do SIWZ – przedmiar robót sanitarnych
ZAPYTANIE NR 5:
Ad. 1. Zamawiający zmienił przedmiar robót sanitarnych zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego pisma.
Ad. 2. Zamawiający zmienił opis robót sanitarnych zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego pisma. W przedmiarze robót jest to poz. 14.
Ad. 3. Zamawiający zmienił opis robót sanitarnych zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego pisma.
Ad. 4. Zamawiający zmienił przedmiar robót sanitarnych zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego pisma.
Ad. 5. Zawory ASV nie są wyposażone w siłowniki i termostaty pomieszczeniowe – są to zawory różnicy ciśnień wbudowane w szafki z rozdzielaczami. Zamawiający zmienił przedmiar robót sanitarnych zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego pisma.
ZAPYTANIE NR 6:
Ad. 1. Zamawiający zmienił przedmiar robót sanitarnych zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego pisma.
Ad. 2. Zamawiający zmienił opis robót sanitarnych zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego pisma.
Mając powyższe na uwadze na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Zamawiający zmienia:
1) załącznik nr 5 do SIWZ – dokumentacja projektowa – instalacje sanitarne – opis, który otrzymuje brzmienie zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszego pisma;
2) przedmiar robót sanitarnych stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, który otrzymuje brzmienie zgodnie z treścią załącznika nr 4 do niniejszego pisma.
Jednocześnie na podstawie art. 38 ust. 6 ustawy Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert określony w cz. XII SIWZ, który otrzymuje brzmienie:
„XII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza 5, pok. nr 39 – w terminie do dnia 2 listopada 2010 r. do godziny 10.00. Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Piszu: 715 – 1515.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Piszu, ul. Gustawa Gizewiusza, pok. nr 39 – w dniu 2 listopada 2010 r. o godzinie 10.20.”.
Załączniki:
1) treść zapytania nr 1
2) treść zapytania nr 2
3) zmieniony załącznik nr 5 do SIWZ – dokumentacja projektowa – instalacje sanitarne – opis
4) zmieniony załącznik nr 7 do SIWZ – przedmiar robót sanitarnych
Pliki do pobrania:
- treść zapytania nr 5 (pdf) 28 paź 2010 09:30 0,14 MB
- treść zapytania nr 6 (pdf) 28 paź 2010 09:30 0,1 MB
- Zał. nr 5 do SIWZ - dokum. projekt. - inst. sanit. - opis (ZMIENIONY) (pdf) 28 paź 2010 09:30 0,19 MB
- Załącznik nr 7 do SIWZ - przedmiar robót sanitarnych (ZMIENIONY) (pdf) 28 paź 2010 09:31 0,11 MB