BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

na wykonanie inwentaryzacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych
Burmistrz Pisza informuje, iż w dniu 14 grudnia 2010 r. została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego na wykonanie inwentaryzacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych. Umowę zawarto z Wojciechem Falickim prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą Nieruchomości-Wycena-Zarządzanie-Doradztwo Wojciech Falicki z siedzibą w Węgorzewie, przy ul. Pionierów 33/1A. Wykonawca został wyłoniony w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).

Poniżej ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 4 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 12, poz. 69).

Pisz: Wykonanie inwentaryzacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych

Numer ogłoszenia: 374091 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 309961 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4241200, 4241223, faks 87 4235429.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji czterech budynków mieszkalnych wielorodzinnych, położonych w Piszu przy ul. Dworcowej 11A, ul. Dworcowej 11B, ul. Kościuszki 14 i ul. Gizewiusza 7, polegającej na inwentaryzacji lokali mieszkalnych (łącznie 118 lokali) wraz z pomieszczeniami przynależnymi w tych budynkach w celu ustalenia udziałów w nieruchomości wspólnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 20.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

Wojciech Falicki prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Nieruchomości-Wycena-Zarządzanie-Doradztwo Wojciech Falicki, ul. Pionierów 33/1A, 11-600 Węgorzewo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15.000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 9.285,42

Oferta z najniższą ceną: 9.285,42 / Oferta z najwyższą ceną: 60.000,00

Waluta: PLN.
Data powstania: środa, 29 gru 2010 11:43
Data opublikowania: środa, 29 gru 2010 12:08
Data przejścia do archiwum: piątek, 7 sty 2011 15:57
Opublikował(a): Joanna Banach
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 2016 razy