BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

na świadczenie usług w zakresie zarządzania i obsługi cmentarzy komunalnych oraz kaplicy przycmentarnej
Burmistrz Pisza informuje, iż w dniu 22 grudnia 2010 r. zostały zawarte umowy w sprawie zamówienia publicznego na świadczenie usług w zakresie zarządzania i obsługi cmentarzy komunalnych oraz kaplicy przycmentarnej. Umowy (na zadania nr 1 i nr 2) zawarto z ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Piszu, przy ul. Wąglickiej 1. Wykonawca został wyłoniony w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).

Poniżej ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 4 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 12, poz. 69

Pisz: Świadczenie usług w zakresie zarządzania i obsługi cmentarzy komunalnych oraz kaplicy przycmentarnej

Numer ogłoszenia: 377199 - 2010; data zamieszczenia: 31.12.2010

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 346085 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4241200, 4241223, faks 87 4235429.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie zarządzania i obsługi cmentarzy komunalnych oraz kaplicy przycmentarnej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zarządzania i obsługi cmentarzy komunalnych oraz kaplicy przycmentarnej. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 zadania: 1) zadanie nr 1 - zarządzanie i obsługa cmentarzy komunalnych; 2) zadanie nr 2 - zarządzanie kaplicą przycmentarną. 2. Przedmiotem zadania nr 1 jest wykonywanie usług w zakresie zarządzania i obsługi cmentarzy komunalnych położonych: w Piszu przy ul. Warszawskiej na działkach oznaczonych numerami geodezyjnymi 491, 492 i 493 o łącznej powierzchni 5,4758 ha oraz we wsi Turośl na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 110 o powierzchni 0,90 ha. W ramach realizacji zadania nr 1 Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) prowadzenia spraw związanych z usługami pogrzebowymi, w tym: a) wyznaczania pól kwater grzebalnych i alejek zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza, b) pobierania opłat za miejsca pochówku na cmentarzu, c) nadzoru nad przygotowaniem grobu oraz nad ekshumacją zwłok, d) zakładania i prowadzenia ewidencji grobów zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie prowadzenia ewidencji grobów w programie Administrator Cmentarzy 1.0 firmy Art. Look Gallery s.c., e) prowadzenia księgi przychówków; 2) utrzymania porządku i czystości na terenie cmentarzy i w ich bezpośrednim sąsiedztwie zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008, z późn. zm.) oraz z uchwałą Nr XLIX/580/06 Rady Miejskiej w Piszu z dnia 30 czerwca 2006 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na Terenie Gminy Pisz (Dz. Urz. Woj. Warm.-Maz. Nr 107, poz. 1748), a w szczególności: a) koszenia trawy z jej wygrabieniem, b) oczyszczania terenów cmentarzy z chwastów i zarośli, c) usuwania odrostów przy drzewach, d) powierzchniowego oczyszczania terenu z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, e) wiosennego i jesiennego usuwania liści, f) wykonywania cięć odmładzających krzewów (skupin) oraz usuwania suchych krzewów, g) zamiatania alejek oraz chodnika przyległego do terenu cmentarza, h) odśnieżania i posypywania piaskiem (bez użycia soli) alejek na cmentarzach oraz chodnika położonego w sąsiedztwie cmentarza; 3) naprawy i bieżącej konserwacji ogrodzenia cmentarzy; 4) uiszczania opłat za pobraną wodę; 5) prowadzenia spraw związanych z wycinką i prześwietlaniem drzew; 6) utrzymania pompy wodnej na cmentarzu w Turośli (montaż, bieżące naprawy i demontaż na okres zimy); 7) ustawienia toalety przenośnej typu TOI TOI na terenie cmentarza komunalnego w Piszu przy ul. Spokojnej i jej regularnego opróżniania; 8) wywozu śmieci z ww. cmentarzy, w tym: a) ustawienia kontenerów KP-7 na terenie cmentarza w miejscowości Turośl - 1 szt. oraz na terenie cmentarza w Piszu przy ul. Warszawskiej - 3 szt. Wykonawca zapewni 4 szt. kontenerów KP-7, b) ustawienia kontenerów POK-11 na terenie cmentarza w Piszu przy ul. Warszawskiej w ilości 4 szt. Zamawiający zapewni 4 szt. kontenerów POK-11, c) opróżniania kontenerów - niedopuszczania do przepełnienia się kontenerów, a tym samym zalegania nieczystości wokół kontenerów KP-7 i POK-11; 9) utrzymania gablot i tabliczek oznakowania sektorów, wraz z wymianą i uzupełnianiem w miarę potrzeby. Wykonawca zobowiązany będzie w imieniu Zamawiającego do pobierania opłat za ustawienie reklam wokół cmentarzy zgodnie z Zarządzeniem Nr 44/04 Burmistrza Gminy i Miasta Pisz z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie opłat za usługi świadczone na cmentarzach komunalnych na terenie miasta i gminy Pisz. Wykonawca zobowiązany będzie w imieniu Zamawiającego do pobierania opłat za korzystanie z miejsca pochówku na cmentarzach na podstawie stawek określonych Zarządzeniem Nr 54/04 Burmistrza Gminy i Miasta Pisz z dnia 14 maja 2004 r. w sprawie opłat za korzystanie z miejsca pochówku na cmentarzach komunalnych na terenie miasta i gminy Pisz. 3. Przedmiotem zadania nr 2 jest wykonywanie usług w zakresie zarządzania kaplicą przycmentarną położoną w Piszu przy ul. Spokojnej na działce oznaczonej numerem geodezyjnym 1171/12 o powierzchni 4370 m2. W skład obiektu wchodzą następujące pomieszczenia: kaplica, zakrystia, pomieszczenia socjalne, gospodarcze o łącznej powierzchni 332,60 m2. W ramach realizacji zadania nr 2 Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) zapewnienia prawidłowego funkcjonowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem i zasadami prawidłowej gospodarki; 2) wykonywania bieżących napraw obiektu na własny koszt i własnym staraniem; 3) ponoszenia wszelkich kosztów utrzymania i eksploatacji obiektu; 4) przestrzegania przepisów ppoż i bhp; 5) utrzymania obiektu w czystości; 6) informowania Zamawiającego o awariach i uszkodzeniach nieruchomości; 7) utrzymania porządku i czystości na terenie działki objętej umową zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008, z późn. zm.) oraz z uchwałą Nr XLIX/580/06 Rady Miejskiej w Piszu z dnia 30 czerwca 2006 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na Terenie Gminy Pisz (Dz. Urz. Woj. Warm.-Maz. Nr 107, poz. 1748), a w szczególności: a) koszenia trawy z jej wygrabieniem, b) oczyszczania terenu z chwastów i zarośli, c) usuwania odrostów przy drzewach, d) powierzchniowego oczyszczania terenu z wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, e) wiosennego i jesiennego usuwania liści, f) wykonywania cięć odmładzających krzewów (skupin) oraz usuwania suchych krzewów, g) zamiatania chodnika przyległego do nieruchomości, h) odśnieżania i posypywania piaskiem (bez użycia soli) chodnika położonego w sąsiedztwie nieruchomości, i) prowadzenia spraw związanych z wycinką i prześwietlaniem drzew. Wykonawca zobowiązany będzie w imieniu Zamawiającego do pobierania opłat za wystawienia ciał w kaplicy zgodnie z Zarządzeniem Nr 44/04 Burmistrza Gminy i Miasta Pisz z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie opłat za usługi świadczone na cmentarzach komunalnych na terenie miasta i gminy Pisz.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11-5, 70.33.00.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1

Nazwa: Zadanie nr 1 - zarządzanie cmentarzami

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Piszu, ul. Wąglicka 1, 12-200 Pisz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144.979,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 164.802,00

Oferta z najniższą ceną: 164.802,00 / Oferta z najwyższą ceną: 164.802,00

Waluta: PLN.

Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - zarządzanie kaplicą przycmentarną

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

ADMINISTRATOR Sp. z o.o. w Piszu, ul. Wąglicka 1, 12-200 Pisz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19.035,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 22.692,00

Oferta z najniższą ceną: 22.692,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22.692,00

Waluta: PLN.
Data powstania: piątek, 31 gru 2010 10:16
Data opublikowania: piątek, 31 gru 2010 12:25
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 10 sty 2011 08:08
Opublikował(a): Joanna Banach
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 2750 razy