OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Burmistrz Pisza informuje, iż w dniu 2 marca 2011 r. została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego na remont budynku Domu Pogrzebowego przy ul. Spokojnej w Piszu. Umowę zawarto z Stanisławem Gajdą prowadzącym działalność gospodarczą pod nazwą Firma Handlowo-Usługowa Export-Import z siedzibą w Piszu, przy ul. Ratuszowej 16. Wykonawca został wyłoniony w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39-46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).
Poniżej ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zgodnie z treścią formularza stanowiącego załącznik nr 4 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 12, poz. 69).
Pisz: Remont budynku Domu Pogrzebowego przy ul. Spokojnej w Piszu
Numer ogłoszenia: 76285 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20675 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4241200, 4241223, faks 87 4235429.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Domu Pogrzebowego przy ul. Spokojnej w Piszu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Domu Pogrzebowego przy ul. Spokojnej w Piszu, a w szczególności: 1) wymiana więźby dachowej na nowy układ kratownicowy oraz wymiana pokrycia dachowego o pow. 597,93 m3; 2) docieplenie ścian zewnętrznych o pow. 469,31 m2 styropianem o gr. 12 cm oraz o pow. 106 m2 wełną mineralną o gr. 12 cm i ścian fundamentowych o pow. 95,24 m2 płytami z polistyrenu ekstradowanego o gr. 8 cm; 3) wymiana stolarki okiennej - szt. 21 i stolarki drzwiowej - szt. 20; 4) remont pomieszczeń wewnętrznych; 5) wymiana instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej; 6) wymiana instalacji elektrycznej i odgromowej; 7) zagospodarowanie terenu przyległego poprzez wymianę nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej i betonowej o łącznej pow. 1274 m2, wykonanie ogrodzenia oraz murków oporowych, wykonanie oświetlenia terenu oraz wykonanie nasadzeń i trawników.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.60-7, 45.11.10.00-8, 45.23.32.00-1, 45.31.12.00-2, 45.33.00.00-9, 45.45.30.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
Stanisław Gajda prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma Handlowo-Usługowa Export-Import Stanisław Gajda, ul. Ratuszowa 16, 12-200 Pisz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 959.233,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 861.591,40
Oferta z najniższą ceną: 861.591,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1.213.218,32
Waluta: PLN.