Wspólne zapytanie ofertowe
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Wspólnota Mieszkaniowa Pl. Daszyńskiego 1 Pisz
ul. Wąglicka 1, 12-200 Pisz
tel. 87 4241720
fax (87) 424 17 21
e-mail: sekretariat@administrator-pisz.pl
oraz
Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Wojska Polskiego 2 Pisz
ul. Wąglicka 1, 12-200 Pisz
tel. 874241720
fax (87) 424 17 21
e-mail: sekretariat@administrator-pisz.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest renowacja budynku Wspólnoty Mieszkaniowej położonego przy pl. Daszyńskiego 1 oraz ul. Wojska Polskiego 2 w Piszu, obejmująca w szczególności:
- remont dachu w tym: wymianę pokrycia dachowego, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych,
- renowację ścian zewnętrznych,
- wymianę stolarki okiennej drewnianej.
- renowację kominów,
2. Szczegółowy zakres prac został ujęty w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego (zwanego dalej „ZO”), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 2 do ZO, przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 3 do ZO oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do ZO.
3. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń o nie gorszych parametrach od zaproponowanych w ZO i jakości potwierdzonej certyfikatem. Za równoważne Zamawiający uzna materiały, urządzenia i wyposażenie, których oferowane parametry będą równe lub lepsze od minimalnych parametrów opisanych w ZO (za parametry minimalne uznaje się wszelkie wielkości podane w ZO z zaznaczeniem „nie mniej(szy) niż”). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i wyposażenie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca na etapie realizacji umowy musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. W szczególności w złożonej ofercie Wykonawca powinien wskazać proponowany system renowacji obiektów zabytkowych.
III. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
IV. Termin wykonania zamówienia:
Realizacja przedmiotu zamówienia: do dnia 15 grudnia 2015 r.
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zlecenia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym,
4) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi według formuły: spełnia – nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty:
1) wykaz co najmniej trzech robót budowlanych o wartości co najmniej 500 000,00 zł w zakresie remontu budynków wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca realizacji,
2) złożenia potwierdzenia wykonania co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków nieruchomych lub budowie lub remoncie obiektów użyteczności publicznej znajdujących się w strefie ochrony konserwatorskiej.
Dowodami, o których mowa powyżej, są:
a) poświadczenie,
b) inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a).
3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zlecenia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z którego wynikać będzie dysponowanie co najmniej jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, tj. osobą spełniającą wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz. 987).
Zamawiający dopuszcza dysponowanie przez Wykonawcę osobami, które posiadają odpowiadające powyższym uprawnieniom uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących równoważnych przepisów oraz równoważne kwalifikacje, uzyskane w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.);
4) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej – składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami:
1. W porozumiewaniu się pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą obowiązuje zasada pisemności. Zamawiający dopuszcza przekazywanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień i informacji za pomocą faksu, jednak każda ze stron, na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
2. Treść przekazanych oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazanych za pomocą faksu powinna być niezwłocznie potwierdzona pisemnie.
3. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Agnieszka Kręciewska – tel. 87 4241239, Jarosław Barański – tel. 874241720.
VIII. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
IX. Opis sposobu przygotowania ofert:
1. O udzielenie zlecenia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada warunkom określonym w ZO.
2. Należy sporządzić dwie odrębne oferty odpowiednio dla Wspólnoty Mieszkaniowej Pl. Daszyńskiego 1 i Wspólnoty Mieszkaniowej przy Ul. Wojska Polskiego 2
3. Oferta Wykonawcy na wykonanie przedmiotu zlecenia winna być sporządzona w 1 egzemplarzu, w formie pisemnej, w języku polskim, napisana na maszynie do pisania, komputerze albo ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem. Treść oferty musi odpowiadać treści ZO.
4. Wszystkie załączniki do oferty winny być napisane w sposób czytelny i trwały, w języku polskim.
5. Każda poprawka w treści oferty, w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem etc. muszą być parafowane przez Wykonawcę.
6. Zaleca się, aby wszystkie strony załączników do oferty były spięte (zszyte) w sposób zapobiegający zdekompletowaniu ich zawartości, a każda strona oferty winna być czytelnie opatrzona kolejnym numerem.
7. Oferta i wszelkie oświadczenia muszą zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz podpis i pieczątkę imienną osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy.
8. Oferta winna być złożona w kopercie, która winna być zabezpieczona poprzez zaklejenie powinna zawierać adres Wspólnota Mieszkaniowa Daszyńskiego 1, oraz odpowiednio Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Wojska Polskiego 2 nazwę i pełny adres Wykonawcy oraz oznaczenie „Zamówienie na renowację budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Daszyńskiego 1 w Piszu i odpowiednio „Zamówienie na renowację budynku Wspólnoty Mieszkaniowej Wojska Polskiego 2 w Piszu".
X. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Oferty należy składać na adres: ul Wąglicka 1, 12-200 Pisz – w terminie do dnia 25 września 2015 r. do godziny 1400
XI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty stosowane będzie następujące kryterium:
- najniższa cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia - 100 %
Załączniki do zapytania ofertowego dostępne są pod adresem: Wąglicka 1, 12-200 Pisz.
- Projekt techniczny ul. Wojska Polskiego 2, Pl. Daszyńskiego 1 (pdf) 23 wrz 2015 08:48 46,14 MB
- Załącznik nr 1 do projektu (pdf) 23 wrz 2015 08:48 0,02 MB
- Rys. nr 1- ul. Wojska Polskiego 2 - elewacja północna (pdf) 23 wrz 2015 08:48 1,03 MB
- Rys. nr 2 - ul. Wojska Polskiego 2 - elewacja południowa (pdf) 23 wrz 2015 08:48 1,18 MB
- Rys. nr 3 - ul. Wojska Polskiego 2 - elewacja wschodnia (pdf) 23 wrz 2015 08:49 0,54 MB
- Rys. nr 4 - Pl. Daszyńskiego 1 - elewacja zachodnia (pdf) 23 wrz 2015 08:49 0,63 MB
- Rys. nr 5 - Pl. Daszyńskiego 1 - elewcja wschodnia (pdf) 23 wrz 2015 08:49 1,18 MB
- Rys. nr 6 - kwietnik okienny (pdf) 23 wrz 2015 08:49 0,84 MB
- SST (pdf) 23 wrz 2015 08:50 2,1 MB
- Przedmiar robót - ul. Wojska Polskiego 2 (pdf) 23 wrz 2015 08:50 0,17 MB
- Przedmiar robót- Pl. Daszyńskiego 1 (pdf) 23 wrz 2015 08:50 0,16 MB
- Wzór umowy (pdf) 25 wrz 2015 09:19 0,15 MB