Zadania Samodzielnego stanowiska pracy inspektora-menadżera projektu „Pisa-Narew”
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Do zadań Samodzielnego stanowiska pracy inspektora-menadżera projektu „Pisa-Narew” należy w szczególności:
- Realizacja założeń Strategii Rozwoju Produktu Turystycznego „Pisa-Narew”.
- Pozyskiwanie inwestorów do realizacji zadań wynikających ze Strategii Rozwoju Produktu Turystycznego „Pisa-Narew”.
- Współpraca z gminami Porozumienia „Pisa-Narew”.
- Kompletowanie dokumentów, przygotowywanie wniosków do funduszy zewnętrznych.
- Nadzór nad realizacją projektu i dokumentacji oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń.
- Przygotowywanie założeń do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i udział w ocenie ofert.
- Współpraca z projektantami.
- Nadzór i kontrola rozliczeń finansowych pomiędzy partnerami Porozumienia „Pisa-Narew”.
- Opracowywanie planów budżetowych dla projektu inwestycyjnego.
- Realizacja procesu uzgodnień wewnętrznych i zewnętrznych, w tym prowadzenie wymaganych przepisami prawa budowlanego procedur formalnoprawnych.