Informacja Nr 2/2003
z działalności Burmistrza Gminy i Miasta Pisz
za okres 20 marca – 25 kwietnia 2003
Wydano 578 decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach.
Najważniejsze czynności realizowane w poszczególnych komórkach Urzędu oraz USC i MGOPS:
Wydział Geodezji:
Najważniejsze czynności realizowane w poszczególnych komórkach Urzędu oraz USC i MGOPS:
Wydział Geodezji:
- odbył się przetarg na sprzedaż 7 działek budowlanych położonych przy ul.F.Czerniewskiego z przeznaczeniem na cele usługowe,
- sprzedano 2 lokale mieszkalne na cele usługowe,
- podpisano 22 umowy dzierżawy gruntu,
- wydano 9 zawiadomień o nadaniu numerów na budynki.
- podjęto i wprowadzono do stosowania uchwałę Rady Miejskiej w sprawie wprowadzenia zmian w statucie SPz POZ.
- wydano 190 zaświadczeń uprawniających do nabycia bonów paliwowych,
- rozstrzygnięto przetargi na:
budowę wodociągu we wsi Babrosty,
budowę drogi gminnej we wsi Liski.
- po raz drugi ogłoszono i rozstrzygnięto przetarg na profilowanie dróg miejskich i gminnych,
- ogłoszono przetarg na utrzymanie i konserwację zieleni miejskiej w mieście,
- trwają prace porządkowe na terenie Miasta (ulice, tereny zieleni, cmentarz) oraz w lesie komunalnym. Prace te wykonywane są przez pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych.
- ogłoszono i rozstrzygnięto przetarg na pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad budową drogi gminnej w Liskach,
- w trakcie przygotowania jest przetarg na oczyszczanie i wywóz nieczystości stałych na terenie Miasta i Gminy,
- w ramach realizacji projektu „modernizacja systemu ciepłowniczego m.Pisz, dokonano częściowego przyjęcia wykonanych węzłów ciepłowniczych, wykonano i zgłoszono do odbioru 23 węzły,
- w trakcie przygotowania jest przetarg cząstkowy na wykonanie nawierzchni bitumicznych dróg gminnych.
- ogłoszono przetarg na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu,
- przygotowano procedurę dla przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami w sprawie zmiany granic administracyjnych Gminy Pisz. Termin konsultacji ustalono na 11 maja w godzinach 8.00-18.00
- przystąpiono do realizacji uchwał Rady Miejskiej w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego podjętych na sesji w dniu 28 marca,
- przygotowano projekty uchwał w sprawach przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Karwik i Zdory.
- dokonano kontroli LKS „Wikingowie” Pisz w zakresie wykorzystania dotacji z budżetu Gminy w 2002 roku.
- wydano 644 decyzji w sprawach zasiłkowych,
- przeprowadzono 656 wywiadów środowiskowych,
- dożywianiem w szkołach objęto 1029 uczniów,
- usługami opiekuńczymi objęto 52 osoby.
- sporządzono 54 akty urodzeń i 40 aktów zgonu,
- sporządzono 9 aktów małżeństw konkordatowych i 40 małżeństw cywilnych,
- wydano 9 decyzji administracyjnych,
- zarejestrowano 535 wniosków o wydanie odpisów z akt stanu cywilnego.