BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie Nr 32/17 Burmistrza Pisza z dnia 13 marca 2017 r.

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na przebudowę drogi gminnej w m. Snopki na dz. o nr geod. 335, 336, 337, 110/21

Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 21 ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

 

   § 1

 Powołuje się Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na przebudowę drogi gminnej w m. Snopki na dz. o nr geod. 335, 336, 337, 110/21 w składzie:

 1) Paweł Bosak – przewodniczący Komisji Przetargowej,

 2) Adrian Majkrzak – zastępca przewodniczącego Komisji Przetargowej,

 3) Joanna Banach – sekretarz Komisji Przetargowej,

 4) Sylwia Szczech – członek Komisji Przetargowej.

 

§ 2

 Szczegółowy zakres uprawnień i obowiązków członków Komisji Przetargowej określa Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

 

§ 3

 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 14 marca 2017 r.

 

 

BURMISTRZ PISZA

 /-/ Andrzej Szymborski

 

 

Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 15 mar 2017 15:41
Data opublikowania: środa, 15 mar 2017 18:54
Opublikował(a): Bartłomiej Sienkiewicz
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 1462 razy