ZARZĄDZENIE Nr 63/17 Burmistrza Pisza z dnia 20 kwietnia 2017 r.
Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 21 ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuje się Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na przebudowę drogi gminnej w m. Hejdyk na dz. o nr geod. 210 w składzie:
1) Paweł Bosak – przewodniczący Komisji Przetargowej,
2) Adrian Majkrzak – zastępca przewodniczącego Komisji Przetargowej,
3) Joanna Banach – sekretarz Komisji Przetargowej,
4) Sylwia Szczech – członek Komisji Przetargowej.
§ 2
Szczegółowy zakres uprawnień i obowiązków członków Komisji Przetargowej określa Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 21 kwietnia 2017 r.
BURMISTRZ PISZA
/-/ Andrzej Szymborski
- Regulamin Pracy Komisji Przetargowej (pdf) 21 kwi 2017 13:27 0,13 MB