Zarządzenie Nr 131/18 Burmistrza Pisza z dnia 1 sierpnia 2018 r.
Na podstawie art. 19 ust. 1 i art. 21 ust. 1, 2 i 3 w związku z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuje się Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego 6x6 dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Wiartlu w składzie:
1) Łukasz Kowalczuk – przewodniczący Komisji Przetargowej,
2) Michał Słonka – zastępca przewodniczącego Komisji Przetargowej,
3) Bartłomiej Sienkiewicz – sekretarz Komisji Przetargowej,
4) Antoni Słonka – członek Komisji Przetargowej.
§ 2
Szczegółowy zakres uprawnień i obowiązków członków Komisji Przetargowej określa Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 2 sierpnia 2018 r.
BURMISTRZ
/-/ Andrzej Szymborski
- Regulamin Pracy Komisji Przetargowej (pdf) 9 sie 2018 09:05 0,22 MB