BIP Urzędu Miejskiego w Piszu

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarządzenie Nr 131/18 Burmistrza Pisza z dnia 1 sierpnia 2018 r.

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego 6x6 dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Wiartlu

Na podstawie art. 19 ust. 1 i art. 21 ust. 1, 2 i 3 w związku z art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

 

§ 1

Powołuje się Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego 6x6 dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Wiartlu w składzie:

1) Łukasz Kowalczuk – przewodniczący Komisji Przetargowej,

2) Michał Słonka – zastępca przewodniczącego Komisji Przetargowej,

3) Bartłomiej Sienkiewicz – sekretarz Komisji Przetargowej,

4) Antoni Słonka – członek Komisji Przetargowej.

 

§ 2

Szczegółowy zakres uprawnień i obowiązków członków Komisji Przetargowej określa Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

 

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 2 sierpnia 2018 r.

 

BURMISTRZ
/-/ Andrzej Szymborski

Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 9 sie 2018 09:02
Data opublikowania: czwartek, 9 sie 2018 09:51
Opublikował(a): Bartłomiej Sienkiewicz
Zaakceptował(a): Tomasz Olszewski
Artykuł był czytany: 1135 razy