ZARZĄDZENIE Nr 228/18 Burmistrza Pisza z dnia 20 grudnia 2018 r.
Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 21 ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuje się Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Pisz w okresie od 15 stycznia 2019 r. do 31 grudnia 2019 r. w składzie:
1) Elżbieta Sadłowska – przewodniczący Komisji Przetargowej,
2) Edyta Kryszajtys – zastępca przewodniczącego Komisji Przetargowej,
3) Joanna Banach – sekretarz Komisji Przetargowej,
4) Bartłomiej Sienkiewicz – członek Komisji Przetargowej.
§ 2
Szczegółowy zakres uprawnień i obowiązków członków Komisji Przetargowej określa Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 21 grudnia 2018 r.
BURMISTRZ PISZA
/-/ Andrzej Szymborski
- Regulamin Pracy Komisji Przetargowej (pdf) 21 sty 2019 12:17 0,13 MB