Zarządzenie Nr 13/19 Burmistrza Pisza z dnia 15 stycznia 2019 r.
Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 21 ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuje się Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zielonych w mieście i gminie Pisz w składzie:
1) Adrian Majkrzak – przewodniczący Komisji Przetargowej,
2) Agnieszka Bartyzel – zastępca przewodniczącego Komisji Przetargowej,
3) Joanna Banach – sekretarz Komisji Przetargowej,
4) Bartłomiej Sienkiewicz – członek Komisji Przetargowej.
§ 2
Szczegółowy zakres uprawnień i obowiązków członków Komisji Przetargowej określa Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 16 stycznia 2019 r.
BURMISTRZ
/-/ Andrzej Szymborski
- Regulamin Pracy Komisji Przetargowej (pdf) 17 sty 2019 14:37 0,22 MB