ZARZĄDZENIE Nr 131/19 Burmistrza Pisza z dnia 7 sierpnia 2019 r.
Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 21 ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Powołuje się Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego na budowę oświetlenia drogowego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi gminnej na działce o nr geod. 481/56 obręb Pisz 1 - etap II” w składzie:
1) Adrian Majkrzak – przewodniczący Komisji Przetargowej,
2) Krystyna Marcińczyk – zastępca przewodniczącego Komisji Przetargowej,
3) Joanna Banach – sekretarz Komisji Przetargowej,
4) Aleksandra Ptak – członek Komisji Przetargowej.
§ 2.
Szczegółowy zakres uprawnień i obowiązków członków Komisji Przetargowej określa Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Pisz.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 8 sierpnia 2019 r.
BURMISTRZ PISZA
/-/ Andrzej Szymborski
- Regulamin Pracy Komisji Przetargowej (pdf) 19 sie 2019 12:29 0,14 MB