ZARZĄDZENIE Nr 133/19 Burmistrza Pisza z dnia 9 sierpnia 2019 r.
Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 21 ust. 1, 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Powołuje się Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Hejdyku w składzie:
1) Łukasz Kowalczuk – przewodniczący Komisji Przetargowej,
2) Krystyna Marcińczyk – zastępca przewodniczącego Komisji Przetargowej,
3) Joanna Banach – sekretarz Komisji Przetargowej,
4) Adam Podsiad – członek Komisji Przetargowej.
§ 2.
Szczegółowy zakres uprawnień i obowiązków członków Komisji Przetargowej określa Regulamin Pracy Komisji Przetargowej stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3.
Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Pisz.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 12 sierpnia 2019 r.
BURMISTRZ PISZA
/-/ Andrzej Szymborski
- Regulamin Pracy Komisji Przetargowej (pdf) 19 sie 2019 12:36 0,14 MB