Zarządzenie Nr 27/04 Burmistrza Gminy i Miasta Pisz z dnia 25 marca 2004 roku
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta w Piszu
BURMISTRZA GMINY I MIASTA PISZ
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568 ) oraz § 22 Statutu Gminy i Miasta Pisz stanowiącego załącznik Nr 1 do Uchwały Nr IV/35/2002 Rady Miejskiej w Piszu z dnia 30 grudnia 2002 roku w sprawie Statutu Gminy i Miasta Pisz( Dz.Urz. Województwa Warmińsko- Mazurskiego z 2003 roku Nr 11 poz. 214, Nr 34, poz. 498 )
zarządzam co następuje:
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy i Miasta w Piszu stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 26/04 Burmistrza Gminy i Miasta Pisz z dnia 12 marca 2004 roku w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy i Miasta Pisz wprowadza się następujące zmiany:
- w § 11 w ust. 2 po pkt 4 dodaje się pkt 5 w brzmieniu:
„5) Samodzielne stanowisko ds. Pozyskiwania Funduszy Unijnych – PF ”
- § 14 otrzymuje brzmienie:
§ 14
Schemat Struktury Organizacyjnej Urzędu
- w § 15 po pkt 12 dodaje się pkt 13 w brzmieniu:
„13)bezpośredni nadzór nad pracami Zastępcy Burmistrza, Sekretarza, Skarbnika, Wydziału Finansowego, Wydziału Gospodarki Komunalnej i Rozwoju, Samodzielnego stanowiska ds. Audytu Wewnętrznego, Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, Radcy Prawnego.”
- § 16 otrzymuje brzmienie:
„§ 16 . Do zakresu działań Zastępcy Burmistrza należy przede wszystkim:
- prowadzenie wszystkich spraw leżących w kompetencji Burmistrza w czasie jego nieobecności,
- bezpośredni nadzór nad pracami Wydziału Spraw Obywatelskich Kultury i Zdrowia, Wydziału Zagospodarowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami, Samodzielnego stanowiska ds. Integracji z Unią Europejską, Samodzielnego stanowiska ds. Pozyskiwania Funduszy Unijnych i prowadzenie w imieniu Burmistrza spraw Gminy z zakresu działania nadzorowanych wydziałów i samodzielnych stanowisk pracy.”
- w § 17 po pkt 7 dodaje się pkt 8 w brzmieniu:
„8) bezpośredni nadzór nad pracami Wydziału Organizacyjnego, Biura Rady Miejskiej, Urzędu Stanu Cywilnego i prowadzenie w imieniu Burmistrza spraw Gminy z zakresu działania nadzorowanych wydziałów.”
- w § 24 skreśla się pkt 45 i pkt 54.
- w § 30 w pkt 3 skreśla się wyrazy „oraz programów pomocowych ”
- po § 30 dodaje się § 30 a w brzmieniu:
„ § 30 a. Do zadań pracownika na stanowisku ds. Pozyskiwania Funduszy Unijnych należy:
- bieżące informowanie Burmistrza, oraz wszystkich jednostek organizacyjnych Urzędu o możliwościach uzyskania dofinansowania różnych działań i przedsięwzięć ze środków pomocowych Unii Europejskiej ,
- koordynowanie działań związanych ze zgłoszonymi do dofinansowania ze środków pomocowych Unii Europejskiej projektami Gminy i prowadzenie bazy danych o tych projektach,
- przygotowanie aplikacji dla wybranych przez Urząd projektów,
- organizowanie szkoleń przygotowujących pracowników do absorpcji środków pomocowych z Unii Europejskiej,
- planowanie przygotowania niezbędnych dokumentów strategicznych do prawidłowej absorpcji środków pomocowych,
- udzielanie zainteresowanym mieszkańcom gminy Pisz informacji na temat możliwości uzyskania wsparcia finansowego ze środków pomocowych Unii Europejskiej.”
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy i Miasta Pisz.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
- w § 15 po pkt 12 dodaje się pkt 13 w brzmieniu:
Pliki do pobrania:
- Schemat Struktury Organizacyjnej Urzędu (pdf) 29 mar 2004 21:01 0,05 MB