Zarządzenie Nr 2/04 Burmistrza Gminy i Miasta Pisz z dnia 7 stycznia 2004 roku
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Burmistrza Gminy i Miasta Pisz
z dnia 7 stycznia 2004r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na niżej wymienione roboty:
- budowa zewnętrznej sieci wodociągowej wraz z przyłączami domowymi w m. Łupki,
- budowa drogi gminnej od m. Stare Guty do m. Pietrzyki,
- modernizacja drogi gminnej na odcinku od drogi krajowej nr 63 do m. Turowo Duże,
współfinansowane ze środków programu operacyjnego „SAPARD”.
Na podstawie art. 3c ust. 1 ustawy z dnia 10 czerwca 1994r, o zamówieniach publicznych (jedn. tekst Dz.U. z 2002r., Nr 72, poz. 664 z późn. zm.) oraz pkt. 5.1.8.a. Podręcznika Procedur Zawierania Umów na Wykonanie Robót (Kp-700-18-ARiMR/6/z) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na niżej wymienione roboty: - budowa zewnętrznej sieci wodociągowej wraz z przyłączami domowymi w m. Łupki, Nr
przetargu – 731-140052/03
- budowa drogi gminnej od m. Stare Guty do m. Pietrzyki, Nr przetargu – 734-140032/03
- modernizacja drogi gminnej na odcinku od drogi krajowej nr 63 do m. Turowo Duże, Nr
przetargu – 734-140046/03
współfinansowane ze środków programu operacyjnego „SAPARD”,
w składzie:
Przewodniczący: Zbigniew Wdowiarski
Sekretarz: Henryk Skrodzki
Członkowie głosujący:
Dariusz Zacharzewski
Anna Bogdanowicz
Elżbieta Sadłowska
§ 2.
Szczegółowy zakres zadań komisji przetargowej określa Podręcznik Procedur Zawierania Umów na Wykonanie Robót oraz Instrukcje dla przewodniczącego komisji, sekretarza i członków głosujących (KP-700-18-ARiMR/6/z).
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
z dnia 7 stycznia 2004r.
w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na niżej wymienione roboty:
- budowa zewnętrznej sieci wodociągowej wraz z przyłączami domowymi w m. Łupki,
- budowa drogi gminnej od m. Stare Guty do m. Pietrzyki,
- modernizacja drogi gminnej na odcinku od drogi krajowej nr 63 do m. Turowo Duże,
współfinansowane ze środków programu operacyjnego „SAPARD”.
Na podstawie art. 3c ust. 1 ustawy z dnia 10 czerwca 1994r, o zamówieniach publicznych (jedn. tekst Dz.U. z 2002r., Nr 72, poz. 664 z późn. zm.) oraz pkt. 5.1.8.a. Podręcznika Procedur Zawierania Umów na Wykonanie Robót (Kp-700-18-ARiMR/6/z) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Powołuję komisję przetargową do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na niżej wymienione roboty: - budowa zewnętrznej sieci wodociągowej wraz z przyłączami domowymi w m. Łupki, Nr
przetargu – 731-140052/03
- budowa drogi gminnej od m. Stare Guty do m. Pietrzyki, Nr przetargu – 734-140032/03
- modernizacja drogi gminnej na odcinku od drogi krajowej nr 63 do m. Turowo Duże, Nr
przetargu – 734-140046/03
współfinansowane ze środków programu operacyjnego „SAPARD”,
w składzie:
Przewodniczący: Zbigniew Wdowiarski
Sekretarz: Henryk Skrodzki
Członkowie głosujący:
Dariusz Zacharzewski
Anna Bogdanowicz
Elżbieta Sadłowska
§ 2.
Szczegółowy zakres zadań komisji przetargowej określa Podręcznik Procedur Zawierania Umów na Wykonanie Robót oraz Instrukcje dla przewodniczącego komisji, sekretarza i członków głosujących (KP-700-18-ARiMR/6/z).
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.