Zarządzenie Nr 130/05 Burmistrza Pisza z dnia 29 grudnia 2005r.
w sprawie powołania Komisji Inwentaryzacyjnej
Na podstawie ust.1 i 3 rozdziału III Załącznika do Zarządzenia Nr 86/04 Burmistrza Gminy i Miasta Pisz z dnia 30 czerwca 2004r. w sprawie zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuję Komisję Inwentaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie Miejskim w Piszu w składzie:
1) Grażyna Leszczyńska – Zastępca Przewodniczącego
2) Elżbieta Sadłowska – Sekretarz
3) Stanisław Plona – Członek
§ 2
Zakres obowiązków i odpowiedzialności członków Komisji Inwentaryzacyjnej określa Załącznik do Zarządzenia Nr 86/04 Burmistrza Pisza z dnia 30 czerwca 2004r. w sprawie zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji.
§ 3
Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień 31 grudnia 2005r. i należy nią objąć:
1) Stan paliwa w samochodach używanych w Urzędzie Miejskim w Piszu i Ochotniczych Strażach Pożarnych na terenie gminy Pisz.
2) Stan depozytów.
3) Stan gruntów.
4) Inwestycje w toku.
§ 4
Inwentaryzację należy zakończyć do dnia 20 stycznia 2006r.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
§ 1
Powołuję Komisję Inwentaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji w Urzędzie Miejskim w Piszu w składzie:
1) Grażyna Leszczyńska – Zastępca Przewodniczącego
2) Elżbieta Sadłowska – Sekretarz
3) Stanisław Plona – Członek
§ 2
Zakres obowiązków i odpowiedzialności członków Komisji Inwentaryzacyjnej określa Załącznik do Zarządzenia Nr 86/04 Burmistrza Pisza z dnia 30 czerwca 2004r. w sprawie zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji.
§ 3
Inwentaryzację należy przeprowadzić wg stanu na dzień 31 grudnia 2005r. i należy nią objąć:
1) Stan paliwa w samochodach używanych w Urzędzie Miejskim w Piszu i Ochotniczych Strażach Pożarnych na terenie gminy Pisz.
2) Stan depozytów.
3) Stan gruntów.
4) Inwestycje w toku.
§ 4
Inwentaryzację należy zakończyć do dnia 20 stycznia 2006r.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.