Zarządzenie Nr 149/07 Burmistrza Pisza z dnia 20 listopada 2007r.
w sprawie powołania komisji do sporządzenia protokołu oceny dokumentacji niearchiwalnej oraz spisu dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej na makulaturę lub zniszczenie
Na podstawie § 7 ust.2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16września 2002r. w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania i kwalifikowania oraz zasad i trybu przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych ( Dz. U. Nr 167, poz. 1375) zarządza się, co następuje:
§ 1
W związku z potrzebą zniszczenia przechowywanych dokumentów z wyborów do jednostek samorządu terytorialnego przeprowadzonych w dniach 12 listopada 2006r. i 26 listopada 2006r. oraz z wyborów ponownych Burmistrza Pisza przeprowadzonych w dniu 19 sierpnia 2007r. powołuję komisję do sporządzenia protokołu oceny dokumentacji niearchiwalnej oraz spisu dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej na makulaturę lub zniszczenie w składzie:
1. Wiesław Pupek – Przewodniczący Komisji,
2. Justyna Górska – Zastępca Przewodniczącego Komisji,
3. Bartłomiej Sienkiewicz – Członek Komisji
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Pisz.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 20 listopada 2007 r.
§ 1
W związku z potrzebą zniszczenia przechowywanych dokumentów z wyborów do jednostek samorządu terytorialnego przeprowadzonych w dniach 12 listopada 2006r. i 26 listopada 2006r. oraz z wyborów ponownych Burmistrza Pisza przeprowadzonych w dniu 19 sierpnia 2007r. powołuję komisję do sporządzenia protokołu oceny dokumentacji niearchiwalnej oraz spisu dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej na makulaturę lub zniszczenie w składzie:
1. Wiesław Pupek – Przewodniczący Komisji,
2. Justyna Górska – Zastępca Przewodniczącego Komisji,
3. Bartłomiej Sienkiewicz – Członek Komisji
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Pisz.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 20 listopada 2007 r.