Zarządzenie Nr 81/08 Burmistrza Pisza z dnia 18 czerwca 2008 r.
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia oceny przydatności danych składników majątkowych Urzędu Miejskiego w Piszu.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2001 r., Nr 142, poz.1591, z późn. zm.) zarządza się co następuje:
§ 1
1. Powołuje się komisję do przeprowadzenia oceny przydatności danych składników majątkowych Urzędu Miejskiego w Piszu zwaną dalej „Komisją” w następującym składzie:
1) Barbara Leniec – Przewodniczący Komisji,
2) Ewelina Koszewska – Członek Komisji,
3) Paweł Szczech – Członek Komisji
2. Komisja przeprowadzi procedury związane z oceną przydatności poszczególnych składników majątkowych.
3. Do zakresu zadań Komisji należy:
1) dokonanie oględzin i stwierdzenie czy zgłoszone do oceny przydatności rzeczowe składniki majątku nie nadają się do dalszego użytkowania lub naprawy,
2) dokonanie identyfikacji majątku na podstawie oględzin, analiz dokumentów ( księgi inwentarzowej), wywieszek, tabliczek znamionowych lub oznaczeń inwentarzowych,
3) ustalenie sposobu postępowania zgłoszonych do ocenienia przydatności danych składników majątkowych.
4. W przypadku specjalistycznego sprzętu i urządzeń Komisja może ocenić mienie na podstawie orzeczenia o stanie technicznym, wydanego przez rzeczoznawcę lub zakład naprawczy. W pozostałych przypadkach Komisja ocenia przydatność środków na podstawie własnej oceny z zachowaniem należytej staranności.
5. Na podstawie oględzin majątku i analizy dokumentów Komisja sporządza protokół dotyczący oceny przydatności rzeczowych składników majątku do którego dołącza wszystkie zebrane dokumenty.
6. Po zakończeniu postępowania w sprawie oceny przydatności rzeczowych składników majątku Przewodniczący Komisji formułuje wnioski i przedkłada do zatwierdzenia Burmistrzowi Pisza propozycję dalszego postępowania ze składnikami majątku.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 18 czerwca 2008 r.
§ 1
1. Powołuje się komisję do przeprowadzenia oceny przydatności danych składników majątkowych Urzędu Miejskiego w Piszu zwaną dalej „Komisją” w następującym składzie:
1) Barbara Leniec – Przewodniczący Komisji,
2) Ewelina Koszewska – Członek Komisji,
3) Paweł Szczech – Członek Komisji
2. Komisja przeprowadzi procedury związane z oceną przydatności poszczególnych składników majątkowych.
3. Do zakresu zadań Komisji należy:
1) dokonanie oględzin i stwierdzenie czy zgłoszone do oceny przydatności rzeczowe składniki majątku nie nadają się do dalszego użytkowania lub naprawy,
2) dokonanie identyfikacji majątku na podstawie oględzin, analiz dokumentów ( księgi inwentarzowej), wywieszek, tabliczek znamionowych lub oznaczeń inwentarzowych,
3) ustalenie sposobu postępowania zgłoszonych do ocenienia przydatności danych składników majątkowych.
4. W przypadku specjalistycznego sprzętu i urządzeń Komisja może ocenić mienie na podstawie orzeczenia o stanie technicznym, wydanego przez rzeczoznawcę lub zakład naprawczy. W pozostałych przypadkach Komisja ocenia przydatność środków na podstawie własnej oceny z zachowaniem należytej staranności.
5. Na podstawie oględzin majątku i analizy dokumentów Komisja sporządza protokół dotyczący oceny przydatności rzeczowych składników majątku do którego dołącza wszystkie zebrane dokumenty.
6. Po zakończeniu postępowania w sprawie oceny przydatności rzeczowych składników majątku Przewodniczący Komisji formułuje wnioski i przedkłada do zatwierdzenia Burmistrzowi Pisza propozycję dalszego postępowania ze składnikami majątku.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 18 czerwca 2008 r.